@mansikkavaahtis Onnea! Meillä myös plussa saatu hoidoilla ja sitä kautta saadaan sitten varhaisultrakin. Mulla on se 16.12. ja sillon pitäisi viikkoja olla kasassa 7+1.
Ne kai on kohollaan raskaudessa. Mulla oli tän flunssan/influenssa takia crp tiistaina 38 mutta hoitaja ei ainakaan sanonut asiasta mitään. Jos oikein googlailin, niin vaarallista olisi jos menisi yli 50 (?). Tokihan tulehdus voi keskenmenon aiheuttaa mut luulen, että pitää sitten olla jo isot lukemat.Hei, onko teillä kokemuksia alkuraskaudessa, että olisi tulehdusarvot koholla? Kävin perusflunssan takia saikkua hakemassa ja pyysin pika-crp arvon. Se olikin 18, mikä ei kuulemma ole mitään kun on flunssa. Paitsi että astmaatikkona sairastan ainakin about 5 flunssaa vuodessa ja aina luku on alle 5, eli tiedän mikä on normia omalle kropalle. Nyt pelkään heti, että liittyykö raskauteen ja siihen että jotain olisi vialla. En haluaisi vaan ootella, että joku pamahtaa jossain kun menee tarpeeksi pahaksi. Pitääkö tässä soitella puheluita neuvolaan..
Mullakin esikoinen -09Meille kuuluu varhaisultra kunnalliselta, kun on oltu hoidoissa, vaikkakin ollaan pidetty tässä taukoa. Iloinen yllätys, jollei nyt joku soita perään ja peru. Ajan sain 30.12 eli 3 viikon päästä näkee.
Tein aamulla digin ja se näyttikin vko 2-3 eikä 1-2, eli ovulaatio ehkä olikin aiemmin. Neuvolaan en vielä soita, kun viimeksi sen ajan peruminen oli niin ikävää. Vai pitääkö se varata heti? Olen esikoisen saanut - 09 eli kaikki on ehtinyt muuttua.
Katselin raskaus-sovelluksia, mutta en oikein tiedä mikä olisi paras Onko kellään suosituksia?
Mun mielestä se menee aina 4+6.. 5+6 koska viikossa 7 päivää, ja kuuden päivän jälkeen tulee sitten täysi viikko. Korjatkaa jos olen väärässä.Heips ja lämpimästi tervetuloa uusille! Kiva lukea itse kunkin kuulumisia
Olin tänään yhteyksissä neuvolaan, sain sinne ajan 13.1. Nyt viikot tod.näk. 4+6 - onko se muuten sama kuin 5+0 vai onko se sitten huomenna? Minä vähän sekoilen noiden kanssa
Minulla ei eilen testissä ihan vielä tasavahvoja viivoja, mutta vahvistunut oli kuitenkin. Toivottavasti on riittävää kehitystä Miekin yritin kaupasta metsästää viikkonäytöllistä digiä laihoin tuloksin, niin otin sitten niitä viivallisia.
Olo on muuten ollut toistaiseksi hyvä, mutta olen nukkunut huonosti jo monta viikkoa. Onneksi voin ottaa päikkäreitä ainakin vapaapäivinä. Lisäksi kroppa käy jotenkin ylikierroksilla, ja tänään töissä tuntui, että happi loppuu! Onkohan sellainen normaalia? Syödä pitää myös tiheään, tai tulee inhottavan hutera olo (ei kuitenkaan etova). Ovatko tällaiset tuntemukset tuttuja muille?