Haaveena vauva 2020

Morjens kaikille. Oon ollu vähä hiljempaa täälä viime päivät, ollu kiireitä eikä oikeen mitään kerrottavaa... Nopeesti välil selaillut kyl sivustoa ja kuulumisia:) onnea, plussista !

on ollu jotenkin rauhallisempaa ku välil tääkt taukoa, ei mieti liikaa. Tähän kiertoon suhtaudun aika neutraalisti, ei siis liikaa toivoa ylläpidettävänä no meillähän mies saattaa olla poissa tuon ovis ajan, viel ei varmaa joutuuko. Mut oon valmistautunu siihen että missataan oviajankohta mutta kyl meille se plussa vielä tulee josain kohin ❤ ois terolutien alotus kp 15 ja kp16 oletettu ovis, jos mies on ovis aikohin paikal ni viittiiks noit teroi ottaa et onko sil nyt vaikutusta ovikseen vai ei :LOL:ku jotkut puhuu et ovis voi jäädä tulematta
 
Onnea @Aavikkokettu! Ja ihania uutisia @Wintersun, nyt toivotaan nopeasti parhaita uutisia!

Mulla on kauheen rauhallinen olo. Ovulaatio ehkä oli vajaa viikko sitten, tai sitten ei. Jos ei ollut, niin ei taida olla tulossakaan. Jos oli, niin ainakin osui lempi oikeaan kohtaan. Koska varmuutta ei ole, on helpompi olla tarkkailematta ihan jokaista oiretta. Ensi viikolla voi olla jo eri tunnelma, mutta siihen asti näin!
 
Onnea @Aavikkokettu ja @Marilainen :love:

Täälläkin rauhallisempi fiilis. Ovis oli muutamia päiviä sitten. Koitan myös olla analysoimatta oireita, koska oon huomannu että mulla oireet esim. rintojen arkuuden ja limojen/vuotojen suhteen voi olla tosi erilaisia eri kierroissa vaikka ei olekaan raskaana. Nyt riittää virtaa ja mieli on hyvä, toki tiedostan että sitten loppukierron piinassa ja mahdollisten pms oireiden alettua ja hormoonitasojen laskettua mieli voi vielä muuttua alakuloisemmaksi. Mut joulu on ihanaa aikaa joten se pitää kyllä hyvää mieltä yllä jokatapauksessa, ja luulen että joulufiilis pysyy tilanteesta riippumatta. Miehen kanssa ollaan myös saatu nyt hyvin juteltua tilanteesta ja tultu siihen tulokseen että nuo kaksi rakasta riittää, mutta jos niin onnekkaita ollaan että kolmas lapsi vielä saadaan, niin oishan se ihanaa.

Toivotaan että tässä ryhmässä saadaan nähdä mahdollisimman monta joulukuun plussaa, ihanaa joulun odotusta kaikille ❤
 
Täällä kans ollu aika rauhallinen fiilis. Nyt kp 9, että eiköhän tässä taas villiinnytä kun ovis lähenee :D

Mulla toisaalta olo, että ei nyt ehkä iso pettymys ole, jos ei tärppää tästä kierrosta, kun tammikuussa olis juhlat, joissa vois vähän juhlia kunnolla... Mutta toki en pahaksi pistä, jos sattuiskin plussa pärähtää :LOL: katsotaan kuin käy. Ovista en tikuttele nyt, mennään fiiliksen mukaan. Onnea plussanneille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92 ja Unimaa
Onnea plussista:love:
Minut voi ottaa pois listalta.
Kuukautiset ovat nyt jostain syystä kadoksissa, kävin viime viikon perjantaina gynellä ja sain terolut-kuurin jonka sai aloittaa heti. Aloitin sen kuitenkin vasta maanantaina ja ennen sitä tein vielä rfsu:n herkemmän testin joka oli nega..:unsure:
Nyt siis ei mitään tietoa miksi ovat jääneet pois, kun lokakuun gynen jälkeen nimenomaan aloin keskittyä muihin asioihin, etten stressin takia vaikeuttaisi raskautumista.. No toisin taas kävi ja kyllähän pettymys on oli taas suuri kun odottelin kärsivällisesti reilusti yli pisimmän kierron menkkoja ennen kuin tein ekan testin ja en meinannu uskoa että se oliki nega:cry::cry:

Nyt ajatuksia tuntuu taas vaikealta kerätä kokoon ja ryhdistäytyminen on vaikeaa kun ei oo mitään tietoa miten kierto edes menee, alkaako menkat kuurin jälkeen ja millon se ovis on, jos sitä edes tapahtuu:(
Joka tapauksessa tuntuu että yrittäminen siirtyy taas hamaan tulevaisuuteen tämän takaiskun vuoksi.. Oisko kellään vinkkejä miten voisin piristyä ja saada taas jotain toivoa tähän hommaan:( kaiken kruunasi se, että työkaveri ilmoitti olevansa raskaana.. Tuntuu etten kestä enää yhtään lähipiirin raskausuutista ku itte vaan lyö päätä seinään kerta toisensa jälkeen:cry: kohta tulee vuosi siitä kun viimeksi sain plussan tammikuussa.. En voi uskoa että aika on menny niin nopeaa:unsure: tsemppiä kaikille eri tilanteisiin..
 
Täällä oli aamun testi nega, kuten ajattelinkin. Nyt siis ehkä dpo 10 ja pc liuskalla testasin. Seuraavan testin teen sunnuntaina. Jotenkin on tänään ollut mieli ihan maassa, tosi ärsyyntynyt olo koko ajan. Liekköhän menkat alkamassa :poop:
 
Hei, muistelen että täällä oli parikin kirjoittelijaa, joilla ei ole alkanut ”kuivaa kautta” oviksen jälkeen. Mitä teille kuuluu? Minä en tiedä milloin ovis oli, mutta oudosti nyt on 1,5vko jatkunut ”ovislimat” mikä on kyllä minusta erikoista. Nyt vasta kp 18/24-31, viimeisin kierto oli lyhyt. Tietysti toivon että tämä tarkoittaisi että nyt on tärpännyt, mutta saa nähdä!
 
Hei, muistelen että täällä oli parikin kirjoittelijaa, joilla ei ole alkanut ”kuivaa kautta” oviksen jälkeen. Mitä teille kuuluu? Minä en tiedä milloin ovis oli, mutta oudosti nyt on 1,5vko jatkunut ”ovislimat” mikä on kyllä minusta erikoista. Nyt vasta kp 18/24-31, viimeisin kierto oli lyhyt. Tietysti toivon että tämä tarkoittaisi että nyt on tärpännyt, mutta saa nähdä!
Täällä ilmoittautuu oviksen jälkeinen ”limailija”. Nyt siis 1,5vko oviksesta ja edelleen oviksen kaltaista limaa on jatkuvasti. Muutoin ei mitään oireita ole kyllä ollut, ei pahoinvointia tai rintojen arkuutta. Ärtynyt olen kyllä jatkuvasti ja mieli maassa, liekö pms sitten vaiko jotain muuta? Huomenna meinasin testata, koska illalla olisi juhlat, joissa kuohuvaa tarjolla. Aikaistahan se vielä on, mutta varuksi kuitenkin. Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon torstaina. Ei kovin vakuuttunut olo ole siitä, että olisin raskaana, kum muuten olo niin normaali. Mutta ei kai se auta kuin odottaa torstaita, jotta asia selviää. Mutta ihmeellistä on kyllä tämä limaisuus ollut, ei minulle tyypillistä (n) tsemppiä sulle, toivottavasti olisi nyt ”plussaoire” :barefoot:

Ja onnittelut kaikille plussanneille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: mursutin
Täällä ilmoittautuu oviksen jälkeinen ”limailija”. Nyt siis 1,5vko oviksesta ja edelleen oviksen kaltaista limaa on jatkuvasti. Muutoin ei mitään oireita ole kyllä ollut, ei pahoinvointia tai rintojen arkuutta. Ärtynyt olen kyllä jatkuvasti ja mieli maassa, liekö pms sitten vaiko jotain muuta? Huomenna meinasin testata, koska illalla olisi juhlat, joissa kuohuvaa tarjolla. Aikaistahan se vielä on, mutta varuksi kuitenkin. Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon torstaina. Ei kovin vakuuttunut olo ole siitä, että olisin raskaana, kum muuten olo niin normaali. Mutta ei kai se auta kuin odottaa torstaita, jotta asia selviää. Mutta ihmeellistä on kyllä tämä limaisuus ollut, ei minulle tyypillistä (n) tsemppiä sulle, toivottavasti olisi nyt ”plussaoire” :barefoot:

Ja onnittelut kaikille plussanneille :love:
toivottavasti sullakin viittaisi raskauteen:love: tulehan kertomaan testailun tulokset(y)!
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
@Hypsy Kiitos tsempeistä <3


Tähän mennessä on lähinnä pyyhkiessä tullut verta, niin nyt oli side täyttynyt alle tunnissa. Ei hyytymiä vielä, mutta eiköhän tää oo nyt sitä lopunalkua. Jomotteleekin paljon. Ja päätä särkee.

Vuoden sisään kerkes tulla 2 keskenmenoa. Heti vuoden alkuun tammi-helmikuussa raskaus/keskenmeno ja vielä vuoden loppuun marras-joulukuussa sama. Ei ehkä ihan mun vuosi ollut tämä.
Tunnen tunteesi. Mä ehin saada kolme ja jos oikeen hienosti käy, vois vielä ehtii neljännen! :ROFLMAO: Musta tuntuu, että alan jo nauraa omalle epäonnelle. Eikai muuta voi o_O
 
@Wintersun joo, kierron tasaamiseen mullakin 15-24 päivät. Sitä mietinki et jos alotankin tyyliin kp 17 - - - > Koska, mun oletettu ovis on pari viime kk perusteel se 16pvä,ja tetot määrätty alottaa 15sta

Alotin noi geleeroyalit, entiiä johtuuko niist mut vois veikata, jotenkin tuokahalu hillitympää nykyään eikä makeaa tee juurikaan mieli. Mulle nyt 3 ihmist sanonu et oon laihtunu, ite en kyl huomaa mut toki vähä kevyempi olo. Oon normipainonen ni toki pari kg muutoksen voi muut huomatakkin jos tippuunu. Miehelle syötän noita myös mut hyvien siittiöiden toivossa :LOL:

greippi mehua on myös, ovis tikkuja oottelen saaouvaksi ja muutama pvä pääst saa tietää pääseekö mies paikalle yrittää... Että täs nyt jännitetään tuleeko ovis tai mieskään paikalle :ROFLMAO::LOL::ninja:
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

7.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19........................ kp 87/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 35/28-30
HMami...........................kp 33/28
Elllla..............................kp 32/30
Jjenn.............................kp 31/30-31
Pikkuhaave....................kp 30/xx
Haavejuttu.....................kp 27/29
Amadecasa...................kp 26/34-55
Tiukuliina89.................. kp 25/31
hemuliina90...................kp 24/28
Marrrsipaani..................kp 23/28
Tingeli...........................kp 21/34-36
mimmi92........................kp 20/30
Masu90..........................kp 18/27-30
Nenskuli.........................kp 18/ ?
Keltasirkku.................... kp 17/28-32
Mustikka89....................kp 17/25
taikinatonttu...................kp 12/28
Unimaa..........................kp 11/27
Ananas90......................kp 10/25-28
Snanniska......................kp 10/28
nessu87.........................kp 9/28
tupsahus........................kp 9/30
Hipposka.......................kp 8/30
W.we..............................kp 8/25
Babyfever1....................kp 8/xx
Mirella92.......................kp 7/34
Helmiina1978................kp 6/29
Kasikuus.......................kp 5/28-31
Koodikissa.....................kp 5/24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


pikkuhaave...................dpo 11
marrrsipaani.................dpo 11
Mirkkuli26.....................dpo 5
mimmi92.......................dpo 2
Mustikka89....................dpo 2



★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@mursutin mulla ollu noit "kuivan kauden" limailuja javälil tunsaasti ollutkin mut en oo olmu raskaana, mut mulla ollu myös niim ettei ovislimoja ja semmosest kierrost raskautunu. Btw en oo kunnon ovislimoi bongannu koko tän yrityksen aikana:unsure: (4yk saas nähä tuleeko tässäkään kierrossa... Nutta hirveet halut ja himot ollu nyt pari pvä, toivon että viittäis kunnon oviksen tuloon, tosin siihen vko aikaa:whistle:
 
Moikka!

Heittäydyn mukaan jengiin :) Olen itsellinen nainen ja tänään kävin ekassa inssissä. Kumppania ei ole löytynyt, joten siksi olen tässä prosessissa yksin (olen kyllä jo vuosia henkisesti varautunut tähän tilanteeseen). Fiilikset vähän vielä hakee muotoaan, vaikkakin täydellä sydämellä olen tässä mukana! Haikeutta aiheuttaa vain 17 mm kokoinen folli, joka olis varmaan irronnut itsekseen suurempi kokoisena viikonloppuna, joten aamulla sain irrotuspiikin ja iltapäivällä oli inssi. Fysiologisesti testeissä ei oo havaittu mitään raskautta vaikeuttavaa, mutta ikäähän mulla jo hieman on :oops: Lyhyen (n. 10 pv) luteaalivaiheen vuoksi sain Teroluteja, jotka aloitan maanantaina. itsenäisyyspäiväviikonloppuna ajattelin testailla, jos sattuis niin, että menkat eivät siihen mennessä oo alkaneet.

Ninnanen / 37 v. / 1. / ya 11/19
kp 15/24-30
onkos tämä nyt sit dpo -1 vai dpo 0?
Testastin juuri Clearbluen digillä negan. Osasin odottaa, koska mitään erityisiä tuntemuksia ei ollut. Pettymyshän tämä silti on, ei sitä käy kieltäminen. :cry: Olispa niin kiva, kun tietäis miksi näin kävi, oliko se se pieni folli, jotta säästyis "virheiltä" ens kerralla. Mut voi ottaa pois listoilta, koska seuraava kierto osuu jouluun ja klinikat silloin kiinni.

To be continued...
 
Onnittelut @Marilainen :love:

Täällä ei mitään uutta kerrottavaa. Sitä lähinnä ihmettelen, että miten porukka voi bongata oman oviksen ilman tikuttamatta? Yritin nyt ovisplussan aikaa tarkkailla tarkemmin omaa kehoa enkä kyllä huomannut mitään erikoisia tuntemuksia yms.
Kaippa se vaan on niin yksilöllistä sitten :confused:
 
Onnittelut @Marilainen :love:

Täällä ei mitään uutta kerrottavaa. Sitä lähinnä ihmettelen, että miten porukka voi bongata oman oviksen ilman tikuttamatta? Yritin nyt ovisplussan aikaa tarkkailla tarkemmin omaa kehoa enkä kyllä huomannut mitään erikoisia tuntemuksia yms.
Kaippa se vaan on niin yksilöllistä sitten :confused:
Minä en oo saanu koskaan ees tikuttamalla bongattua ja oon jättänyt sen tauolle muutamaksi kuukaudeksi. Oon nyt yrittäny olla silleen, että en tunnustelis mahdollisia oireita jatkuvasti. Kummasti nyt kaksi kiertoa on mennytkin niin, että ovikseen liittyvät oireet on selkeitä (vuodot, kivut), ei ole tarvinu erikseen miettiä. Toki varmuutta ei ole, kun en ole tikuttanut. Joko ovista ei oo aiemmin tullutkaan tai sit oireet on jääny bongaamatta stressaamisen vuoksi (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Mustikka89
Mut vois lisätä piinailijoihin dpo 5.

Olin ihan innoissaan ku eilen dpo 4 alkoi hirveä pissalla ravaaminen, yölläkin nousin pari kertaa. Suuta myös kuivasi pitkin päivää. Mut sit katoi flota ja olikin vasta dpo 4 eli ei oire voi millään kertoa raskaudesta. Noh ollaan nyt piinalistoilla kuitenkin.

nukuinkin kevyet 13h. Miten niin kaamos väsyttää..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä