vierailija
mörköMä ryömin sun sängyn alle
mörköMä ryömin sun sängyn alle
Mä ryömin sun sängyn alle
Ellu ajatteli siivota pölyt pois sieltä. kivasti tehty.Mä ryömin sun sängyn alle
Jahas, muok-kaajam-auno, tuo luus-erit-r-olli on taas vauhdissaH-u-i
Harmittaako kun et voi laittaa giffejä
Potki vain tuo ukkosi kertaamaan. Suomen miesten yleinen asevelvollisuus ja kaikki siihen liittyvä vaiva on jo kaksi kertaa pitänyt meidät olemassa.Jostain ihmeen syystä mä en suuremmin arvosta. Eikä kyllä mieskään.
Pari viikkoa espanjan vuoristopoluilla saa kunnon ihan eri tasolle kuin muutaman päivän persiillään tehty suunnittelu jonkun hemmetin kriisin varalle.
Mä oonkin töissä, tänään ja huomennaVitun pyhät. Pitkät vapaat ja ei pääse töihin.
Potki vain tuo ukkosi kertaamaan. Suomen miesten yleinen asevelvollisuus ja kaikki siihen liittyvä vaiva on jo kaksi kertaa pitänyt meidät olemassa.
Hyvää ja isänmaallista itsenäisyyspäivää!
https://www.kielikello.fi/-/tarvitaanko-uudelleenkaannoksia-Ihanasti ajateltu, että mä voisin "potkia" miehen tekemään jotain.
Mut juu, kalenteria tarpeeksi tutkimalla löytyivät reissuajankohdat silleen että mies pääsee rämpimään metsäänkin kertausmielessä.
Mut mun pitää keksiä jotain kivaa samalla ajalle. Mahtaisivatko jäät kantaa silloin niin että pääsisi yöksi saareen laavulle.
https://www.kielikello.fi/-/tarvitaanko-uudelleenkaannoksia-
Etkö viihdy omassa kodissa? Koti ja kota ovat eri asioita, laavu vain tuulensuoja. Jäät eivät mitään kanna, vaan pidättelevät vesiä. Wessaakaan ei enää nykyään "vedetä" jne.
Mies rämpii ja yöpyy mettässä "pakosta" niin sä käytät tilanteen hyväksi ja rämmit ja yövyt omasta ilostaJaa.
No onneksi laavulla on puuhuussi.
Eiku pointti on se, että mä voin silloin tehdä kaikki ne jutut mistä mies ei niin tykkää!
Ilmeisesti tällä kertaa ois ihan oikea metsäleiri edessä. Viimeksi niiten ois pitänyt istua ja suunnitella jotain sisätiloissa mut silloin miehellä onneksi oli hyvä syy olla menemättä.Mies rämpii ja yöpyy mettässä "pakosta" niin sä käytät tilanteen hyväksi ja rämmit ja yövyt omasta ilosta
Herttasta ajatella että molemmat yöpyy taivasalla, eri paikoissa vaan (nukutaankos muuten kertausharjotuksissa edes ulkona?) Mun mies ei oo kertaakaan vielä päässyt kertaamaan niin ei oo niin tietoa mitä siellä tehdään
suunnitellaIlmeisesti tällä kertaa ois ihan oikea metsäleiri edessä. Viimeksi niiten ois pitänyt istua ja suunnitella jotain sisätiloissa mut silloin miehellä onneksi oli hyvä syy olla menemättä.
No en minä tiedä, mitä ilmaisuja siellä käytetään. Eikä niitä mulle sen tarkemmin edes kertoa saa. Sen tiedän, että viimeksi ois pitänyt istua sisätiloissa ja tällä kertaa edessä on metsää.suunnitella
No en minä tiedä, mitä ilmaisuja siellä käytetään. Eikä niitä mulle sen tarkemmin edes kertoa saa. Sen tiedän, että viimeksi ois pitänyt istua sisätiloissa ja tällä kertaa edessä on metsää.
Niin et niitä on kummankin laisiaIlmeisesti tällä kertaa ois ihan oikea metsäleiri edessä. Viimeksi niiten ois pitänyt istua ja suunnitella jotain sisätiloissa mut silloin miehellä onneksi oli hyvä syy olla menemättä.