NiihMihkä kaikki menivät?
Ostamaan kinkkua ?
NiihMihkä kaikki menivät?
BaarissaMiss mun häpysuu on
Nippaanko tissistä?Baarissa
Uih..Nippaanko tissistä?
ei tuu, mää olen jo ostanu atrian lisäainekinkun ja kokemuksesta tiiän että mun suolisto tykkää siitäSaattaa tulla ruutikselle pitkä ilta ootellessa
Miun puolesta saappi jokkainen ostaa semmosen kinkun ku haluaa tai olla ostamatta kokonaan Meille on vaan paras vaihtoehto minkä mä ostin.ei tuu, mää olen jo ostanu atrian lisäainekinkun ja kokemuksesta tiiän että mun suolisto tykkää siitä
Tykkääkös vessanpynttykin?ei tuu, mää olen jo ostanu atrian lisäainekinkun ja kokemuksesta tiiän että mun suolisto tykkää siitä
Mää ostan jouluks paljon kalaaMiun puolesta saappi jokkainen ostaa semmosen kinkun ku haluaa tai olla ostamatta kokonaan Meille on vaan paras vaihtoehto minkä mä ostin.
Mä meinasin ostaa itselleni jotain kalaa,ehkä teen jotain katajanmarja tai smetanasilakkaa ja ehkä sitä snapsisilliä ja sitten katkarapusalaattia.Mää ostan jouluks paljon kalaa
tykkää, kyllähän sianlihasta tulee aikas paljon sontaaTykkääkös vessanpynttykin?
Mä taidan kans ostaa tanskalaisen.kaitsulla on nyt erikoislupa syyä tanskalaista mutta te muut:
vetäkää kotomaista sikaa
En vejäkaitsulla on nyt erikoislupa syyä tanskalaista mutta te muut:
vetäkää kotomaista sikaa
Poikien setä kasvatti kaks possua lihoiks, eikä voinut syödäkään niitä lihoja..olikin kiintynyt niihin nöfföihin sinä kasvuaikana liikaaMä haluaisin kesäpossun. Sit ois onnellista lihaa pöydässä.
Nonni, nysse ruutis menetti tämän uutisen myötä yöunensaMä taidan kans ostaa tanskalaisen.
Ai jumalauta kun oikea käsi on kipee
Eikä viitti kipulääkettä ottaa ellei oo pakko,voi olla että yöksi pittää ottaa.
Poikien setä kasvatti kaks possua lihoiks, eikä voinut syödäkään niitä lihoja..olikin kiintynyt niihin nöfföihin sinä kasvuaikana liikaa
Menkat vielä päälle ja päänsärkkyä, onneksi ei oo muita menkkakipuja pahasti kivasti menee ilta
Onko kipu ranteessa? Joku tuki voisi auttaa varsinkin, jos töissä joudut käyttämään oikeaa kättä ja tekemään samanlaista liikettä uudestaan ja uudestaanAi jumalauta kun oikea käsi on kipee
Eikä viitti kipulääkettä ottaa ellei oo pakko,voi olla että yöksi pittää ottaa.
*antaa lämpösen halin*Menkat vielä päälle ja päänsärkkyä, onneksi ei oo muita menkkakipuja pahasti kivasti menee ilta
Mäkin voisin ostaa tanskalaisen ihan läpälläei puhettakaan että häpypepussa sais lupaa ostaa tanskalaista