Tuskin mä olisin noin pienestä tai no jos vetäisin pari purkillista,niin ehkä sittenSitten ootte sillin tuoksuisessa kännissä
Mies ei syö silliä mulle jäis nekin
Tuskin mä olisin noin pienestä tai no jos vetäisin pari purkillista,niin ehkä sittenSitten ootte sillin tuoksuisessa kännissä
empäs ole, muista että me kepussa petetään ainaRinne erotetaan tai sitten ei, mutta demareilta ainakin pyydetään vetämään johtopäätökset ja jos Antti ei eroa tai eroteta, kepu palaa astialle ja Rinne on jo sanonut ettei suostu eroamaan...täähän menee jännemmäksi kuin paras kauhulehva evö!
Ai niin, näillä näkymin ruutis olit väärässä
Eli tää ei oo pelkästään kepun kosto vaan ruutiksen kostoempäs ole, muista että me kepussa petetään aina
ei oo unohtunut se, että demarit nykäisi maton Annelin maton alta silloin aikonaan
näin on, oon päättäny että rinne ei nauti meidän luottamustaEli tää ei oo pelkästään kepun kosto vaan ruutiksen kosto
Nyt kaikki naiset ja kalamies sekä rättis näkevät sun sisäisen Hulkin...The Hulkin...tulevan esiinnäin on, oon päättäny että rinne ei nauti meidän luottamusta
Mitä Se ” hulkki” tässä tapauksessa tarkoittaa?Nyt kaikki naiset ja kalamies sekä rättis näkevät sun sisäisen Hulkin...The Hulkin...tulevan esiin
Ei selvinnyt. -Nyt toimii normaalisti, päivällä ei millään nimimerkillä.Joo mennään
Selviskö mikä oli ongelmana?
Taitaa heilua rintsikatkin pallien kanssa samaan tahtiinPäiveetä. Kyllä rintsukan palli heiluu ja kovaa nytte
No mutta tärkeintä on se, että oot täällä takasin!Ei selvinnyt. -Nyt toimii normaalisti, päivällä ei millään nimimerkillä.
Ja paha koettaa vaihtaa salasanaa kun en kuollaksenikaan muista niitä sähköposteja missä mikin nimimerkki on.
Maman nuudelit on parhaitaNii ja iltaa.
Ja vinkiksi muillekin, kun kerrankin löytyi tuote joka on täysjyvää mutta silti herkullinen. Täysjyväriisinuudelit! Ei lainkaan jäyhää ja jäystettävää niinko täysjyväriisi tai täysjyväpasta. Ja valmista muutamassa minuutissa vaikka wokkiin heitettäväksi.
https://www.nuudelit.fi/nuudelit/taysjyva-riisinuudeli/
Juu, ne kananmakuisetMaman nuudelit on parhaita
niin on!Maman kananuudelit on parhaita
Juu, ne kananmakuiset
Herttinen sentään, me kolme ollaan kerrannii jostain samaa mieltä??niin on!
No äläs ny vielä nuolase ennen ku tipahtaaHerttinen sentään, me kolme ollaan kerrannii jostain samaa mieltä??
Johtuuko tää kaikki tosiaan Antti Rinteestä ja ruutiksen salaisista voimista, vai liittyykö tähän jotain muutakin outoa ja mystistä???
Jotain outoa on varmasti ilmassaHerttinen sentään, me kolme ollaan kerrannii jostain samaa mieltä??
Johtuuko tää kaikki tosiaan Antti Rinteestä ja ruutiksen salaisista voimista, vai liittyykö tähän jotain muutakin outoa ja mystistä???
Mä heitin viimeksi ne mausteet ja öljyn veksMä olen sit heti se vastarannankiiski ja totean etten milloinkaan osta valmiiksi maustettuja nuudeleita.
Palmurasvaakin. Yh.
Nuo on hyviä,tosin harvoin syön nuudeleitaNii ja iltaa.
Ja vinkiksi muillekin, kun kerrankin löytyi tuote joka on täysjyvää mutta silti herkullinen. Täysjyväriisinuudelit! Ei lainkaan jäyhää ja jäystettävää niinko täysjyväriisi tai täysjyväpasta. Ja valmista muutamassa minuutissa vaikka wokkiin heitettäväksi.
https://www.nuudelit.fi/nuudelit/taysjyva-riisinuudeli/
Hyvää se tekee. Kaikki liikkuvat osat tarvitsee rasvaa ja öljyäMä olen sit heti se vastarannankiiski ja totean etten milloinkaan osta valmiiksi maustettuja nuudeleita.
Palmurasvaakin. Yh.
Ookoo mä testaan*innostuu nollasta sataan nano sekunnissa*No äläs ny vielä nuolase ennen ku tipahtaa
Eli päivä on vielä nuori, joten ehditään olemaan eri mieltä monen monta kertaa