Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nyt pitää mennä kyllä samantien takaisin. Siinä saattaa olla sama myyjä niin se voi muistaa, turhaa huomenna enää. Muuten kaikki voi seuraavana päivänä mennä takaisin kauppaan siinä toivossa että saa uuden tilalle valittamaan että se jäi ja se vaikka söi sen jo kotona
No jos ei löydy eikä saa uutta niin sitten ei. Eiköhän nuo usko jos löytyi kassalta ja näyttää kuittia.Mutta en lähde nyt sinne kävelemään yhden hiivatin kurkun takia

Mä ihmettelen suuresti jos sen annetaan jatkaa pääministerin pallilla.... Että keskiviikkoa odotellessa, eikös se silloin pitäis ratketa:rolleyes:
Joo mutta taisivat kertoa jo päätöksestä tänään ja Rinteelle on alettu miettimään jo jatkajaakin.

Omalla tavallaan säälittää hänen tilanne, vaikka ihan itte teoillaan tuohon ajautuikin...mutta enpä usko, että kukaan haluais olla tällä hetkellä hänen pöksyissään(n)

Joo mutta taisivat kertoa jo päätöksestä tänään ja Rinteelle on alettu miettimään jo jatkajaakin.

Omalla tavallaan säälittää hänen tilanne, vaikka ihan itte teoillaan tuohon ajautuikin...mutta enpä usko, että kukaan haluais olla tällä hetkellä hänen pöksyissään(n)
Mua ei kyllä säälitä, itse on petinsä pedannut(n)
Ja kyllähän se tiedettiin jo alkuunsa ettei hänestä ole pääministeriksi...:unsure:

Ja kyllähän se tiedettiin jo alkuunsa ettei hänestä ole pääministeriksi...:unsure:
Juurikin noin, sairas mies tuppaa ihan väkisin itselleen täysin liian vaativaan tehtävään. Ja ihan itse on tyrinyt, kukaan ei ole tehnyt hälle källiä.

Samoin Haaviston pitäs lähteä kun antoi konsulipomolle aiheetta potkut.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Mua kyllä säälittää, vaikka onkin ihan pettymys pm:nä:cautious:...siis kun olen tällanen tunteilla pörräävä nössö:oops::unsure: niin aattelen miltä tuntuis olla hänen paikallaan(n)
Juurikin noin, sairas mies tuppaa ihan väkisin itselleen täysin liian vaativaan tehtävään. Ja ihan itse on tyrinyt, kukaan ei ole tehnyt hälle källiä.
Tuo on totta, mutta toisaalta taas äänestäjätkin töppäsivät kun äänestivät sen tuonne, vaikka oli viitteitä jo ennen vaaleja ettei hää käynyt ihan normaalikierroksilla enää:alien:
Samoin Haaviston pitäs lähteä kun antoi konsulipomolle aiheetta potkut.
Tismalleen samaa mieltä...ja Ohisalo sais kanssa joutaa pois!

:ninja:Rinne erotetaan tai sitten ei, mutta demareilta ainakin pyydetään vetämään johtopäätökset ja jos Antti ei eroa tai eroteta, kepu palaa astialle ja Rinne on jo sanonut ettei suostu eroamaan...täähän menee jännemmäksi kuin paras kauhulehva evö!

Ai niin, näillä näkymin ruutis olit väärässä

Yhteistyössä