vierailija
JOOO Mä olen sitten keskellä!!!Eikun mennään siskonpetiin kolmestaan, sinne popparit/sipsit/ym herkut, hyvät juomat ja tellusta katellaan hyvä lehva
JOOO Mä olen sitten keskellä!!!Eikun mennään siskonpetiin kolmestaan, sinne popparit/sipsit/ym herkut, hyvät juomat ja tellusta katellaan hyvä lehva
höps, mun kanssa makoilet ja hipsutteletNouu, mä makoilen ellun kanssa.
Miepä nukuinTekis niin mieli nukkua.
Ok, mulla on poppareita.Eikun mennään siskonpetiin kolmestaan, sinne popparit/sipsit/ym herkut, hyvät juomat ja tellusta katellaan hyvä lehva
mentiinkin ellun kanssa kahdestaan peiton alle. Mokomakin ärripurri, tykkää minusta niin paljonNynne kaks hävisivät.
Mä voin syödä herkut yksin.mentiinkin ellun kanssa kahdestaan peiton alle. Mokomakin ärripurri, tykkää minusta niin paljon
JOOOJOOO Mä olen sitten lattialla!!!
Eiku mä kuuntelin ISn jännitysnäytelmää Antti Rinteen jatkosta ja arvaa mitä, se saattaa saada fudut palliltaanNynne kaks hävisivät.
Höh...mulla olis puolikas, haluukko toisen puolen?Voi perhana,kurkku unohtui kassalle kuitissa on kurkku mutta ei löytynyt ostoskassista
pus ellu.JOOO mä tykkään tuosta harmaasta niin paljon
Voi perhana,kurkku unohtui kassalle kuitissa on kurkku mutta ei löytynyt ostoskassista
Voi harmi. Hae se huomenna?Voi perhana,kurkku unohtui kassalle kuitissa on kurkku mutta ei löytynyt ostoskassista
Joo,kiitti. Tosin pitkä matka tuua puolikas kurkkuHöh...mulla olis puolikas, haluukko toisen puolen?
Tein tänään salaattia
Juu,pitää käydä kysymässä löytyikö se. En jaksa lähteä tänä iltana hakemaanVoi harmi. Hae se huomenna?
Nyt pitää mennä kyllä samantien takaisin. Siinä saattaa olla sama myyjä niin se voi muistaa, turhaa huomenna enää. Muuten kaikki voi seuraavana päivänä mennä takaisin kauppaan siinä toivossa että saa uuden tilalle valittamaan että se jäi ja se vaikka söi sen jo kotonaJuu,pitää käydä kysymässä löytyikö se. En jaksa lähteä tänä iltana hakemaan
Ai kamala kun alkoi väsyttämään tuon ihanan harmaan kanssa vehtailu
Olen sängyssä.Ai kamala kun alkoi väsyttämään ihan kunnolla
Olen peittosi allaOlen sängyssä.
OhoOlen peittosi alla