Vaihda salasana?Eijei! Justhan tossa toisesa ketjussa kerrottiin että mun aivoni -ja siis muistini on loistokunnossa neljä lasta synnytettyäni.
Vaihda salasana?Eijei! Justhan tossa toisesa ketjussa kerrottiin että mun aivoni -ja siis muistini on loistokunnossa neljä lasta synnytettyäni.
Miten sen vaihtaa jos ei pääse kirjautumaan?Vaihda salasana?
No mutta eikös siellä kirjautumiskohdassa pitäis olla se ''Unohtuiko salasana/käyttäjätunnus?''-kohta?Miten sen vaihtaa jos ei pääse kirjautumaan?
On siellä.No mutta eikös siellä kirjautumiskohdassa pitäis olla se ''Unohtuiko salasana/käyttäjätunnus?''-kohta?
Niin tekis...Tekis niin mieli nukkua.
Tuo ei kuulosta kyllä hyvältä nytEn pääse muillakaan nimimerkeillä kirjautumaan. Herjaa aina väärää salasanaa.
Hämärää!
Kokeile auttaako salasanan vaihto.En pääse muillakaan nimimerkeillä kirjautumaan. Herjaa aina väärää salasanaa.
Hämärää!
Mennäänkö peiton alle?Niin tekis...
Mennään vaanMennäänkö peiton alle?
Joo mennäänMennäänkö peiton alle?
Selviskö mikä oli ongelmana?Onnistuinpas!
*potkii lattialle ja potkasee vielä kaiken varalta pari mojovaa potkua niin, että harmaa liukuu sängyn alle*Mennään vaan
*käpynen ei hyväksy väkivaltaa ja heittää väkivaltaisen ellun niskapersotteella rappukäytävään**potkii lattialle ja potkasee vielä kaiken varalta pari mojovaa potkua niin, että harmaa liukuu sängyn alle*
*Käpy ei hyväksy piereskelevää harmaata ja heittää tämän parvekkeelta alas**käpynen ei hyväksy väkivaltaa ja heittää väkivaltaisen ellun niskapersotteella rappukäytävään*
Nouu, mä makoilen ellun kanssa.Mennään vaan
Nouu, mä makoilen ellun kanssa.
*potkii lattialle ja potkasee vielä kaiken varalta pari mojovaa potkua niin, että harmaa liukuu sängyn alle*
*käpynen ei hyväksy väkivaltaa ja heittää väkivaltaisen ellun niskapersotteella rappukäytävään*
Kyl te ootte kamalia. Menkää keskenänne sänkyyn. Mä otan roosan mun viekkuun.*Käpy ei hyväksy piereskelevää harmaata ja heittää tämän parvekkeelta alas*
Eikun mennään siskonpetiin kolmestaan, sinne popparit/sipsit/ym herkut, hyvät juomat ja tellusta katellaan hyvä lehvaKyl te ootte kamalia. Menkää keskenänne sänkyyn. Mä otan roosan mun viekkuun.
*Käpy ei hyväksy mua sänkyyn nyt kun mulla on ripuli ja tulee kakkia sänkyyn*