Mä oon ihan täysi-ikäinen joten ihan turhaan taas lasutteletLasu
Mä oon ihan täysi-ikäinen joten ihan turhaan taas lasutteletLasu
No ollaanpahan suojassa, jos neukkula tiputtaa ydinpommin (mallia duck and cover)Ollaan molemmat
Muut jatkaa juhlimista niin me kaks nyyhkitään pöydän alla ennenkun sammutaan sinne
Sun lapset oli hunningolla kun äitee pämppäsi ja aamupäivän yrjös. Mahtoivat olla peloissaan. Lasun teen.Mä oon ihan täysi-ikäinen joten ihan turhaan taas lasuttelet
Nussisi työantajan lompakon puhki ryypiskelyllään. Ja juuri niin sen kuuluukin mennä pikkujouluissaSiellä se emr kävi vikittelemässä ja lirkuttelemassa muille... Ja ketä kävi nssimassa kun vasta 5 kotiin meni
Niin ja sellasilla suojamyrkyillä varustetut ettei parin ydärin saasteet tee meille mitäänNo ollaanpahan suojassa, jos neukkula tiputtaa ydinpommin (mallia duck and cover)
No ei tasan olleet hunningolla Vaikka mä lähtisin viikoks jonnekkin niin eivät silti jäisi hunningolle, meidän lapsukaisilta kun löytýy myös huolehtiva ja hyvä isäSun lapset oli hunningolla kun äitee pämppäsi ja aamupäivän yrjös. Mahtoivat olla peloissaan. Lasun teen.
Kai sitä nyt äiti ihminen saa hauskaa pitää välillä ja hänen lapsillaan on isäkin olemassa.Sun lapset oli hunningolla kun äitee pämppäsi ja aamupäivän yrjös. Mahtoivat olla peloissaan. Lasun teen.
En ole ikinäkokeillut tuollaisia määriä enkä usko että mitään olen siinä menettänyt.Mää oisin ollu kanttu vei tolla määrällä
Mä olen yrittänyt, mutta filmi katkes melkein alussa joEn ole ikinäkokeillut tuollaisia määriä enkä usko että mitään olen siinä menettänyt.
Ei näköjään ole mitään merkitystä sillä, mitä ihminen tietää asioista. Joku muu määrää menonMä olen yrittänyt, mutta filmi katkes melkein alussa jo
Nykyään kaikki on bittimuodossa joten eiköhän se nyt onnistuisiMä olen yrittänyt, mutta filmi katkes melkein alussa jo
No ei tasan olleet hunningolla Vaikka mä lähtisin viikoks jonnekkin niin eivät silti jäisi hunningolle, meidän lapsukaisilta kun löytýy myös huolehtiva ja hyvä isä
NouKai sitä nyt äiti ihminen saa hauskaa pitää välillä ja hänen lapsillaan on isäkin olemassa.
Väitätkö siis ettei isä kykene hoitamaan lapsia kerran vuodessa, että äiti pääsee vapaalle?
Kivat iltasadut sulla...mä yleensä nukutan itteni katsomalla teeveetä.Luin just tuota
Yaas, äläkä väitä vastaan
Sä nukahdat nuuhkaisemalla omia alkkareitas.Kivat iltasadut sulla...mä yleensä nukutan itteni katsomalla teeveetä.
NouuuuuuYaas, äläkä väitä vastaan
Tää oli itseasiassa ensimmäinen kerta kahdeksaan vuoteen kun otan oikeasti reilummin, et en kovin useinKai sitä nyt äiti ihminen saa hauskaa pitää välillä ja hänen lapsillaan on isäkin olemassa.
Väitätkö siis ettei isä kykene hoitamaan lapsia kerran vuodessa, että äiti pääsee vapaalle?
NouYaas, äläkä väitä vastaan
Tai lukemalla KM:n juttuja palstalta...Kivat iltasadut sulla...mä yleensä nukutan itteni katsomalla teeveetä.
No ei vitsailusta kannata suuttua, hyvä kun kävit päästelemässä höyryjä. menikö muisti?Tää oli itseasiassa ensimmäinen kerta kahdeksaan vuoteen kun otan oikeasti reilummin, et en kovin usein
ja joutuisin koomaan nuuhkaistuani sun alkkareitaSä nukahdat nuuhkaisemalla omia alkkareitas.
Tai lukemalla KikkeliMiehen, eli mun, juttuja palstalta...
Mulla ei oleja joutuisin koomaan nuuhkaistuani sun alkkareita
No johan on...Nou
*nylkyttelee*