Saunan jälkeen kun on paikat puhtaana.Jaaha. Pitääkin miettiä köyden materiaalia. -Hamppu kun ei oo hyvä märissä olosuhteissa.
Ja vielä jännempää tulee kun otatte pari harmaata myös mukaan
Joko selkä pestiin karhealla pesusienellä???Saunottu
Paulalla olisi taatusti oman sian rasvasta tehty saippua ja eväät mukana.Sori, Paula ja Alagoma ovat ainoat mielenkiintoisimmat teistä.
Ehkä jutun tarkoitus onkin, että kun mitkään linnut eivät enää pysty lentämään, voidaan napsia niitä pellolta ruoaksi.tiesitkö tästä?
"Kaikkia kolmea juurikkaansiementen peittauksessa käytettyä peittausainetta saadaan käyttää ensi vuoden kylvösiementen peittauksessa.
Tukes on käsitellyt Sucroksen tekemän poikkeuslupahakemuksen ja myöntänyt poikkeusluvan neonikotinoidi-valmisteiden käyttöön juurikkaan kylvösiementen peittauksessa vuonna 2020.
Poikkeuslupaa haettiin kaikille kolmelle käytössä olleelle neonikotinoidi-valmisteelle, eli Cruiserille, Poncho Betalle ja Gaucholle. Poikkeuslupa myönnettiin vuodelle 2020 kaikille kolmelle valmisteelle."
EiJoko selkä pestiin karhealla pesusienellä???
Paula voi tuoda eväät meille ja sä juomat.Paulalla olisi taatusti oman sian rasvasta tehty saippua ja eväät mukana.
Se tekee kyllä hyvää
Eilinen nootti ei ollut tarpeeksi tehokas...
Mä voin tuoda juomat, mutta oletko varma, että muut syövät paulan merilevää?Paula voi tuoda eväät meille ja sä juomat.
Tullaanko pieksemään hänet porukalla?
Paulahan EI syö levää. (kuten karrageenia)Mä voin tuoda juomat, mutta oletko varma, että muut syövät paulan merilevää?
Ruutis tuo eväät.Mä voin tuoda juomat, mutta oletko varma, että muut syövät paulan merilevää?
Aijaa, en tunne paulaa niin hyvin. Mutta tuo sinä pöperöt, niin kaikki on taatusti tyytyväisiäPaulahan EI syö levää. (kuten karrageenia)
Mut mä tykkään levästä.
Mä panen sen tajuttomaksi.Tullaanko pieksemään hänet porukalla?
Mä olen niin kiltti.Eilinen nootti ei ollut tarpeeksi tehokas...
Kyä, kyä näill eväill lähteeAijaa, en tunne paulaa niin hyvin. Mutta tuo sinä pöperöt, niin kaikki on taatusti tyytyväisiä
Mä panen sen tajuttomaksi.
Tässä kohtaa tunnen sisimmässäni pienen ristiriidanMä olen niin kiltti.
Tässä kohtaa tunnen sisimmässäni pienen ristiriidan
ei oo mistä tuua, kaik on mäntRuutis tuo eväät.