On lunta.Hei käpysuu, onko siellä mökillä lunta? Viimeyönä satoi etelä-karjalassa lunta
On lunta.Hei käpysuu, onko siellä mökillä lunta? Viimeyönä satoi etelä-karjalassa lunta
Mulla on paketti niitä. Voin laittaa hoitsun asun päälle.Laittaa kertakäyttöhanskan käteen, se lisää vielä tilanteen kiihottavuutta
Mulla on paketti niitä. Voin laittaa hoitsun asun päälle.
Täällä eiTäällä on lämpenemässä.
Mitä siitä tulis? 3 pervoa joukossa. Roosalla on köysi mukana, rättiksellä joku lelu ja mulla ruoska.Ketjulaisten kimppasauna olis kiva. Jossakin lapissa.
..ja loput palstalaiset tappelis toisiaan vastaan, kais kaikkein kiivaimpana enitenMitä siitä tulis? 3 pervoa joukossa. Roosalla on köysi mukana, rättiksellä joku lelu ja mulla ruoska.
saunassa käyty, munat ajeltu ja parta pesty
Montako munaa sulla on ja minne sää ne ajelit?saunassa käyty, munat ajeltu ja parta pesty
2 ja ne joutaa jo kaatopaikalleMontako munaa sulla on ja minne sää ne ajelit?
No nytkyllä menin kerrannii aivan sanattomaksi...hetkinen en mennytkään2 ja ne joutaa jo kaatopaikalle
https://www.youtube.com/channel/UCbmc27CmAMY6KlM01Oi00NQNo nytkyllä menin kerrannii aivan sanattomaksi...hetkinen en mennytkään
..ja loput palstalaiset tappelis toisiaan vastaan, kais kaikkein kiivaimpana eniten
Mitä siitä tulis? 3 pervoa joukossa. Roosalla on köysi mukana, rättiksellä joku lelu ja mulla ruoska.
tiesitkö tästä?Jaaha.
Ja vielä jännempää tulee kun otatte pari harmaata myös mukaan..ja loput palstalaiset tappelis toisiaan vastaan, kais kaikkein kiivaimpana eniten
Nii...säähän oot kuuluisa anarkisti täällä
Sori, Paula ja Alagoma ovat ainoat mielenkiintoisimmat teistä.Ja vielä jännempää tulee kun otatte pari harmaata myös mukaan
Nii...säähän oot kuuluisa anarkisti täällä
Alagoma ei oo harmaja, kirkas punainen loiste naamasa ja vihreät silimät. Mustat housut ja musta hupullinen canvas puseroSori, Paula ja Alagoma ovat ainoat mielenkiintoisimmat teistä.