Miksi sellaisen tarvitset? Lahjaksi? Vai takan eteen jossa voitte sitten miehen kanssa kieriskellä?Mun pitäisi vielä löytää jostain EDULLISESTI vaaleanpunainen pörreä matto.
On vihreää ja sinistä ja vaiks minkä väristä alennuksessa niin että saa kuudellakympillä mut ne vaaleanpunaiset maksavat yli parisataa euroa.
Ärsyttää!
Onko mies kalju?Ei ole. On mun kanssa huvin vuoksi.
Lahjaksi juu. Lapsoselle.Miksi sellaisen tarvitset? Lahjaksi? Vai takan eteen jossa voitte sitten miehen kanssa kieriskellä?
Söpö mattoLahjaksi juu. Lapsoselle.
Söpö matto
Minkäkokoinen?Mun pitäisi vielä löytää jostain EDULLISESTI vaaleanpunainen pörreä matto.
On vihreää ja sinistä ja vaiks minkä väristä alennuksessa niin että saa kuudellakympillä mut ne vaaleanpunaiset maksavat yli parisataa euroa.
Ärsyttää!
Meijän pittää vissiin ostaa tanskalainen n 3 kg kinkku.
Pienemmissä suomalaisissa kinkuissa on lisäaineita ja glukoosia.
Isompi. Mutta pidän ton mielessä. Kuusi moista niin ois jo maton kokoinen. Kai ne harsittua yhteen saa.
Ei oo ainakaan meijän cittarissa,prismasta en muista onko siellä.Eikö Talmalta saa kuin isoja?
Se oli ihan sairaan hyvä kinkku.
Hyi heviletti sentään
Niin, ne oli aika pieniä. Katsoitko mattotukku, trendcarpet.fi, jollyroom, talooncomIsompi. Mutta pidän ton mielessä. Kuusi moista niin ois jo maton kokoinen. Kai ne harsittua yhteen saa.
Kiitos!
No silläkös ei ookaan kaupassaÄäääääh! Koko Talma on suljettu pysyvästi.
Täällä on muuten sellanen halpa kauppa missä on vaikka mitä, mm. sisustusjuttuja ja siellä oli ainakin yks aika sellasia pörrömattoja eri väreissä...juu en muista oliko vaaleanpunaisia, enkä nyt tähän hätään muista koko liikkeen nimeä...sen muistan missä se on (suurinpiirtein)....*kirjoittelee vaikka tajuaa samalla ettei tästä viestistä ole yhtään mittään apua*Toi isompi vois toimia.
Täällä myös saunaan lähtöMut sauna on lämmin nyt.
Heips toviksi.
Ei ole.Onko mies kalju?
Täällä on lämpenemässä.Mut sauna on lämmin nyt.
Heips toviksi.