Ok,mä tykkään että on jo lunta.no oikeastaan voisi sulaa kaikki... en nyt oikein pidä lumesta vielä...ehkä sitten lähempänä joulua sitä voisi tulla vasta
Ok,mä tykkään että on jo lunta.no oikeastaan voisi sulaa kaikki... en nyt oikein pidä lumesta vielä...ehkä sitten lähempänä joulua sitä voisi tulla vasta
Pittää laittaa sellaiset vaatteet ettei mee lunta ja loskaa persvakoonSitte ruutiksen pakaravako olis täynnä lunta ja loskaa
Just äsken seisoskelin olkkarin ikkunan eessä ja hymyilin yksinäni ja heitin pienen toiveen lumisateen jatkumisen puolesta ja sen ettei lumet sulais ennenkun joulu ja uv on menneetToivottavasti ei kaikki
Sitte ruutiksen pakaravako olis täynnä lunta ja loskaa
Onks tää sun joululahjatoive?oliski
Niin, ruutis vois pukeutua tähän esmes:Pittää laittaa sellaiset vaatteet ettei mee lunta ja loskaa persvakoon
no eipähän olis ainaskaan kakkaa niinkö normaalistiSitte ruutiksen pakaravako olis täynnä lunta ja loskaa
tuommosiahan mää aina ruukaan pitääNiin, ruutis vois pukeutua tähän esmes:
Just äsken seisoskelin olkkarin ikkunan eessä ja hymyilin yksinäni ja heitin pienen toiveen lumisateen jatkumisen puolesta ja sen ettei lumet sulais ennenkun joulu ja uv on menneet
Oi ihanatNiin, ruutis vois pukeutua tähän esmes:
Noi sopiikin sulle oikein hyvinno eipähän olis ainaskaan kakkaa niinkö normaalisti
tuommosiahan mää aina ruukaan pitää
ei hierrä, ei kierräOi ihanat
Noi sopiikin sulle oikein hyvin
Sitte ruutiksen pakaravako olis täynnä lunta ja loskaa
Ok,mä tykkään että on.
vois kyllä harkita pikkasen suojaavampaa varustustaÄlä ruutis tuossa asussa mäkeä laske, tuossa asussa sitä hiekkaa ja lunta ja kaikkea menee kyllä jokaiseen reikään ja esan alle.
ei hierrä, ei kierrä
on helppoa pierrä
Niinpä onkii, haluukko kahvia?Perjantai!
Tai teetä?Niinpä onkii, haluukko kahvia?
Se on makuasia.Leikkaisinko munan karvat vai annanko rehottaa?
Ja anteeksi
Anna rehottaa ja letität ne sitten jouluksi kahdelle palmikolle punaisilla ruseteilla.Leikkaisinko munan karvat vai annanko rehottaa?
Ja anteeksi
Anna rehottaa ja letität ne sitten jouluksi kahdelle palmikolle punaisilla ruseteilla.
No sitten teet yhden eloveena letin jonka kiedot pip...pelin ympärille nätisti.Saiskohan niitä kahdelle letille?
Ei taida saada ku ei ne taida kasvaa riittävän pitkäksi. Vaikee sanoo ku olen 20 vuotta jo ajellut pois, vähän homoa on juu mutta ei kuitenkaan enään niin paljoa ku 20 vuotta sitte.
Jokainen aikuinen ihminen tietää ettei ne karvat niin pitkäksi kasvaNo sitten teet yhden eloveena letin jonka kiedot pip...pelin ympärille nätisti.
On onneksi hiuslisäkkeitä olemassa joita voi myös kiinnittää ppelin juureen.Jokainen aikuinen ihminen tietää ettei ne karvat niin pitkäksi kasva