Moikka!
Pakko vielä kommentoida tota stressi asiaa.
Mulla on tosi korkea paineensietokyky. Viime talvena mun työpaikalla olot kävi kuitenkin sietämättömäksi ja vasta nyt kun oon lähtenyt sieltä joitain kuukausia sitten, ymmärrän miten järkyttävä stressi mulla on ollut. Edelleen "korjailen" sen aiheuttamia jälkiä pääni sisällä ja arjessa.
Mulle lääkäri sanoikin sillon että tolla stressimäärällä ei lasta tehdä. No kuinkas kävikään. Oon kohta 3kk ollu uudessa työssä jossa viihdyn ja jossa ihmiset on kaikin puolin ihania. Ja olen jo raskaana.
Väkisinkin ajattelee että ehkä nää tosiaan on yhteydessä.
Mullakin on tosiaan koeaika vielä pari kk, yritän päästä sinne koeajan loppupuolelle ennen ku tää tieto tulee julkiseksi, mutta en pelkää yhtään että mä sen takia saisin lähteä. Oon hyvä mun työssä ja mielestäni oppinut nopeasti talon tavoille. Yhtäkään moitetta en oo myöskään saanut, niin en usko että ne uskaltaa mua irtisanoa. Siihenkin kuitenkin on tietty malli miten toimia.
Oikeestaan alunperin tulin ilmoittamaan, että varmaan mut uskaltaa jo
siirtää plussanneisiin
One stepit ei vahvistunut joten hain lisää pregcheckejä ja siihen tulikin sit testiviiva vahvana jo ennen kontrolliviivaa. Kuva otettu heti, tummempi vielä tuosta. Digiä säästän vielä viikon verran, et saisi sen 3+. Vinkkinä kaikille, heittäkää ne onestepit mäkeen. Mä en saanut viivanpaikkaa kyl ikinä, mut ei ne näköjään anna viivaakaan vaikka aihetta olis
Iso kiitos kaikille vertaistuesta tän reilu vuoden aikana ja onnea yrityksiin! Kurkin kyllä vielä taustalla, kiinnostaa monen eteneminen
Minic (ja bebe 4+5)