Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä täällä kipittelen pitkin poikin, suunnittelen ja mittailen mihin kohti tänä vuonna joulukuusi ja koristeita ja ja ja!:X3:
En malta oottaa aattoa edeltävää yötä kun valvon, kinkku on uunissa ja teen ihan kaikessa rauhassa sienisalaattia ja venalaista sillimajoneessia ja kääräsen vimoset lahjat ja sitten hiivin ympäri kotia vain jouluvalojen loisteessa ja ihastelen koristuksia ja askarteluita!:X3:
Oih!!! Kohta on joulu!!!:X3::love::X3:

Ei hitsi nyt painun sänkyyn ja kyttään tuubista jotakin joulupaskarteluvidioita!!!:barefoot:

Kauniita unia ja hattaran kuvia kun urvahatte!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Mä täällä kipittelen pitkin poikin, suunnittelen ja mittailen mihin kohti tänä vuonna joulukuusi ja koristeita ja ja ja!:X3:
En malta oottaa aattoa edeltävää yötä kun valvon, kinkku on uunissa ja teen ihan kaikessa rauhassa sienisalaattia ja venalaista sillimajoneessia ja kääräsen vimoset lahjat ja sitten hiivin ympäri kotia vain jouluvalojen loisteessa ja ihastelen koristuksia ja askarteluita!:X3:
Oih!!! Kohta on joulu!!!:X3::love::X3:

Ei hitsi nyt painun sänkyyn ja kyttään tuubista jotakin joulupaskarteluvidioita!!!:barefoot:

Kauniita unia ja hattaran kuvia kun urvahatte!:love:
Varo pyllistelemästä sinne tänne ettei joku tule ja tuikkaa sisään.
 
Mun ois jo tehny mieli laittaa jouluverhot ja liinat mutta kun meillä on vielä muuton jäljiltä kaikki hyrskyn myrskyn niin pakko malttaa olla:D Onneks pikkuhiljaa ollaan kyllä jo voiton puolella:) Torstaina käydään ostaan ledkynttilöitä niin saa niitä viritellä sitten joka nurkkaan ja pöytäpinnoille:LOL:
Eikä niin haittaa vaikka hatarapäänä ne unohtaa:D Olkkarissa sit voi poltella aitoja kun on koko ajan valvonnan alla:)
Saaks kysyä (kun en jaksa selata ketjua) että miten kauas muutitte? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä