Mies kasvatti kesällä parran ja syksyllä ajoi sen pois. Charmikas harmaa parta.
Joo,sama täällä oli niin outoo.Mä en halua kuvitellakaan miestäni ilman partaa ja viiksiä.
Kerran se kokeili ja näytti ihan pojanklopilta. Ei, kiitos, enää.
Mä tykkään kanssa ja jos ei ole partaa niin ainae sänki pitää ollaMä en halua kuvitellakaan miestäni ilman partaa ja viiksiä.
Kerran se kokeili ja näytti ihan pojanklopilta. Ei, kiitos, enää.
Sänki nyt tulee päivässäMä tykkään kanssa ja jos ei ole partaa niin ainae sänki pitää olla
Oliko se nyt tällä videolla sun mies ilman partaa?Joo,sama täällä oli niin outoo.
Ja ihan ku ois ollu vieraan miehen kanssa.
Ei oo luojan kiitos
Ei sitä tarvitse pois ajaa, koska ei parta pahoille kasva. Vanha suomalainen sanontamää ruukaan raakata naamani pari kertaa viikossa
en haluu partaa
joo, kaitpa tämän ikäisellä vanhalla starikalla olis jo luvallista olla parta mutta ku mä en haluuEi sitä tarvitse pois ajaa, koska ei parta pahoille kasva. Vanha suomalainen sanonta
Pakko ei ole muu kuin köyhän kuolemajoo, kaitpa tämän ikäisellä vanhalla starikalla olis jo luvallista olla parta mutta ku mä en haluu
onk pakko antaa kasvaa jollei haluu
On, muuten ei tule PPP:täonk pakko antaa kasvaa jollei haluu
joo, kaitpa tämän ikäisellä vanhalla starikalla olis jo luvallista olla parta mutta ku mä en haluu
+ verojen maksuPakko ei ole muu kuin köyhän kuolema
onhan tuo tullunnaOn, muuten ei tule PPP:tä
Ei oo pakko en miekään pakottanut miestä kasvattamaan partaajoo, kaitpa tämän ikäisellä vanhalla starikalla olis jo luvallista olla parta mutta ku mä en haluu
Ei ole pakko.joo, kaitpa tämän ikäisellä vanhalla starikalla olis jo luvallista olla parta mutta ku mä en haluu
Mun pitäisi aktivoitua pesemään hampaat ja tiskaamaan lautanen.Pitäisiköhän aktivoitua nousemaan tästä sohvalta hakemaan suklaakeksiä
Mä kävin hakemassa näkkileipää.Pitäisiköhän aktivoitua nousemaan tästä sohvalta hakemaan suklaakeksiä
Ylhäistenkö?Mä kävin hakemassa näkkileipää.
KoulunäkkiäYlhäistenkö?
Sitä ei voi oikein sohvalla vetää, koska muuten kaikki paikat täynnä murenia. Tosin suklaakeksin kanssa sama juttuKoulunäkkiä
Ylhäisten näkkäri on parasta.Ylhäistenkö?
Kauniita uniaMun pitäisi aktivoitua pesemään hampaat ja tiskaamaan lautanen.
Sit pää tyynyyn.
Minä siivoan kuiteskin.Sitä ei voi oikein sohvalla vetää, koska muuten kaikki paikat täynnä murenia. Tosin suklaakeksin kanssa sama juttu