Nöyy nöy nöyVietän tovin sohvalla, jos se Teidän korkeudellenne vaan sopii
Nöyy nöy nöyVietän tovin sohvalla, jos se Teidän korkeudellenne vaan sopii
Iltaa ja sama täällä.Päivää kaikille. Taas kotosalla sohvalla ja teen sitä mitä osaan parhaiten eli en mitään
Täh?Hei mikä hiivatin villitys on kulmakarvojen laminointi?
Tuttu teetätti itselleen moisen ja nyt sen kulmat näyttävät ihan ylösalaisin olevilta viiksiltä.
Häh niinkun mitä täh?Hei mikä hiivatin villitys on kulmakarvojen laminointi?
Tuttu teetätti itselleen moisen ja nyt sen kulmat näyttävät ihan ylösalaisin olevilta viiksiltä.
Taas uusi keino nyhtää naisilta rahaaHei mikä hiivatin villitys on kulmakarvojen laminointi?
Ai sulla on parta.Mahtaisiko ne laminoida mun parran? Taitaa tulla kalliiksi, jätetään välistä...
Jonkinlainen risuparta on tällä hetkelläAi sulla on parta.
Mä joskus hivelen kaverin partaa. On semmonen vähän pidempi parta.
Minne Krut ja Lisbetti hävisivät tämän viestin aikana?
Ja kaiken lisäksi se alkaa harmaantumaan muutamasta kohdasta...Jonkinlainen risuparta on tällä hetkellä
Oi. Charmikas harmaa!Ja kaiken lisäksi se alkaa harmaantumaan muutamasta kohdasta...
*kuulee kopinan kun ketjun miljoonat miehet pyörtyvät jörkytyksestä*Mä voisin laminoida säärikarvani.
*ojentelee kinttujaan ja ihailee tuuheaa, lämmittävää turkkiaan*
(no enkä, kun repiloin ne het ku pääsen kotiin)
Älä hyvä mies tommosta täällä tunnustaJa kaiken lisäksi se alkaa harmaantumaan muutamasta kohdasta...
Ehkä sanan 'charmikas' voi jättää pois tässä tapauksessaOi. Charmikas harmaa!
Forenomin aparthotellissa on se hyvä puoli, että on tasan kaksi lasia, haarukkaa, veistä jne. ja lautasia yhteensä kuusi. Ei tuu suuremmin tiskiäNjaaa,pitäis tiskata mutta taidan suosiolla jättää huomiseen. Väsyttää vähän ja päätä särkee.
Forenomin aparthotellissa on se hyvä puoli, että on tasan kaksi lasia, haarukkaa, veistä jne. ja lautasia yhteensä kuusi. Ei tuu suuremmin tiskiä