Esim. mene käynnistä->tietokone->valitse sieltä asema jossa levy on esimerkiksi C tms -> avaa ohjelmalla-> ja esimerkiksi windows media playerAlkuperäinen kirjoittaja katsoja:Miten mä saan dvd elokuvan näkymään tietokoneella? Osaisko joku auttaa..
Kiitos mutta ei onnistu nuin. tavallista laulu-cd:tä toistaa, mutta ei tätä dvd:tä- :/Alkuperäinen kirjoittaja näin!:Esim. mene käynnistä->tietokone->valitse sieltä asema jossa levy on esimerkiksi C tms -> avaa ohjelmalla-> ja esimerkiksi windows media playerAlkuperäinen kirjoittaja katsoja:Miten mä saan dvd elokuvan näkymään tietokoneella? Osaisko joku auttaa..
On tällä koneella ennen pystyny kattoon dvd-elokuvia. nyt ollu vähän rtaukoo ni ei oo tullu katottua..Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Tuota... olisikohan mahdollista, että sun koneessa ei ole dvd-asemaa, vaan pelkkä cd-asema? Lukeeko siinä DVD? Harvinaista tuo kai olisi nykykoneilla, mutta ei mahdotonta.
Se työllistää prossuu ja muistii silloin ku katot mut muuten eiAlkuperäinen kirjoittaja pekka:MUL OIS KYSYMYS: niin että onko dvd:n katsominen haitallista tietokoneelle??? esim:hidastaa konetta...????
Onko windows 8Alkuperäinen kirjoittaja Äitylim;29937109:Mulla on siis uusi kone, läppäri nettitikulla Lenovo.
Dvd on koneessa ja pyörii, mutta en saa sitä näkymään tässä, Windows media player näyttää vain tässä koneella olevia valokuvia ja lyhyttä videopätkää. Pitääkö tähän asentaa joku toinen ohjelma lisäksi ? Kiitoksia selkeistä vastauksista !
Minä en ole kosakaan keltään ilennyt kysyä voiko tietokoneella katsoa dvd:tä. Kiva että täältä löytyi kysymättäkin vastaus. Eri asia että en taida uskaltaa itse kokeilla edes sitä koska en ymmärrä tietokoneista"mitään",saan varmaan tämän lopullisesti sekaisin.
Lataa vlc mediaplayer. Niin, ja onko sulla edes dvd/cd asemaa? Ei niitä ole ollut enää moneen vuoteen läppäreissäentä miten Windows 10
Niin hyvä se windows 10 on. Harmi kun vähän pakko siirtyä erinomaisesta seiskasta siihen.Microsoft kehitti Windowsia ja aiemmin ilmainen media playerin dvd-toisto kehittyi maksulliseksi ohjelmaksi.
VLC on hyvä ilmainen softa dvd:n ja muiden videoiden pyöritykseen.
www.debian.orgNiin hyvä se windows 10 on. Harmi kun vähän pakko siirtyä erinomaisesta seiskasta siihen.