dvd:n katsominen tietokoneella

• Viestiketjun aloittaja katsoja
  • Ensimmäinen viesti
näin!
Alkuperäinen kirjoittaja katsoja:
Miten mä saan dvd elokuvan näkymään tietokoneella? Osaisko joku auttaa..
Esim. mene käynnistä->tietokone->valitse sieltä asema jossa levy on esimerkiksi C tms -> avaa ohjelmalla-> ja esimerkiksi windows media player

katsoja
Alkuperäinen kirjoittaja näin!:
Alkuperäinen kirjoittaja katsoja:
Miten mä saan dvd elokuvan näkymään tietokoneella? Osaisko joku auttaa..
Esim. mene käynnistä->tietokone->valitse sieltä asema jossa levy on esimerkiksi C tms -> avaa ohjelmalla-> ja esimerkiksi windows media player
Kiitos mutta ei onnistu nuin. tavallista laulu-cd:tä toistaa, mutta ei tätä dvd:tä- :/

bb
Avaa Media player ensin ja sitä kautta dvd. Meilläkään ei toimi niin että yrittää avata dvd:n, vaan pitää avata ohjelma ensin. Eli käynnistä -> kaikki ohjelmat -> windows media player. Meillä siis vista käytössä.

katsoja
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Tuota... olisikohan mahdollista, että sun koneessa ei ole dvd-asemaa, vaan pelkkä cd-asema? Lukeeko siinä DVD? Harvinaista tuo kai olisi nykykoneilla, mutta ei mahdotonta.
On tällä koneella ennen pystyny kattoon dvd-elokuvia. nyt ollu vähän rtaukoo ni ei oo tullu katottua..

sh-äiti
Minä en ole kosakaan keltään ilennyt kysyä voiko tietokoneella katsoa dvd:tä. Kiva että täältä löytyi kysymättäkin vastaus. Eri asia että en taida uskaltaa itse kokeilla edes sitä koska en ymmärrä tietokoneista"mitään",saan varmaan tämän lopullisesti sekaisin.

"Äitylim"
Dvd on koneessa ja pyörii, mutta en saa sitä näkymään tässä, Windows media player näyttää vain tässä koneella olevia valokuvia ja lyhyttä videopätkää. Pitääkö tähän asentaa joku toinen ohjelma lisäksi ? Kiitoksia selkeistä vastauksista !

[QUOTE="Äitylim";29937103]Dvd on koneessa ja pyörii, mutta en saa sitä näkymään tässä, Windows media player näyttää vain tässä koneella olevia valokuvia ja lyhyttä videopätkää. Pitääkö tähän asentaa joku toinen ohjelma lisäksi ? Kiitoksia selkeistä vastauksista ![/QUOTE] Mulla on siis uusi kone, läppäri nettitikulla Lenovo.

vierailija
Microsoft kehitti Windowsia ja aiemmin ilmainen media playerin dvd-toisto kehittyi maksulliseksi ohjelmaksi. :D

VLC on hyvä ilmainen softa dvd:n ja muiden videoiden pyöritykseen.

Yhteistyössä