vierailija
Eikös tuo taivuteta että Kuhdalla? ja Kuh on saksaksi lehmä...Neloselta tulee Say yes to the dress Suomi.
Voi ristus mitkä meijerit Nina Kuhtalla on!!!
Eikös tuo taivuteta että Kuhdalla? ja Kuh on saksaksi lehmä...Neloselta tulee Say yes to the dress Suomi.
Voi ristus mitkä meijerit Nina Kuhtalla on!!!
Ei varmaan ja niinkö.Eikös tuo taivuteta että Kuhdalla? ja Kuh on saksaksi lehmä...
usko eli puskeEn tiiä uskoisko.
Mitä hittoa?usko eli puske
näin sanottiin ennen tekoselekosissa
Kyllä varmaan ja joo.Ei varmaan ja niinkö.
Se sanotaan: Huuhkajat johtaa 1-0Mitä hittoa?
Huuhkajat johtaa 0-1
tosin pellaavat nyt reikassa...Se sanotaan: Huuhkajat johtaa 1-0
Terv. Varma Tieto
Shh, ei takerruta pikku seikkoihin siellä takavasemmalla!tosin pellaavat nyt reikassa...
No niinhän mä just kirjoitin, mitä sä sit luit?Kyllä varmaan ja joo.
Yksinkertaisimmillaan kieltäminen tarkoittaa, että epämiellyttävän ulkoisen asian olemassaolo kiistetään.Just sanoin ettei se mee mun kohalla tumppuhumpaks!!!
Vedä ite tumppuus siellä vänkyrä
okNo niinhän siinä kävi etten malttanut olla sormettamatta ja hyppimättä samaan aikaan kumipallolla, sitten murtui sekä sormi että häntäluu
Ihku piisi!!!Päivää tänne ja hyvää yötä pian. Lampou sammuu heti ku peli loppuu. Tässä teille jalkapalloaiheista musaa olkaa hyvät: https://youtu.be/NyR-6NWAsvQ
Siis vielä 23 aikaan vie koiran ja palauttaa sen samantien? Onks se jotenki hätähousu, vai haluaako koiran varjolla nähdä sua?No nyt karvakuono tulossa tänne.
Tekis mieli mennä suihkuun, että vois välttää näkemisen!
Ottaa siis vaan karvavaavan ja lähtee ja sitten myöhään vielä tänään palauttaa.
Ehkä ajankohta olis voinu olla aiemmin! Mutta aikataulunsa kullakin.
Uskon, että yrittää nähhä, mutta on sillä varmaan koiraaki iksu.Siis vielä 23 aikaan vie koiran ja palauttaa sen samantien? Onks se jotenki hätähousu, vai haluaako koiran varjolla nähdä sua?
(Diagnosoin jo:Hätähousu ICD-10-luokituksessa 17883.232)
Tää mulle tuli mieleen, että haluaa koiran varjolla nähä.Onks se jotenki hätähousu, vai haluaako koiran varjolla nähdä sua?
(Diagnosoin jo:Hätähousu ICD-10-luokituksessa 17883.232)
Koira miettii: "Whatta, 23 jälkeen lenkille...oookei..."Uskon, että yrittää nähhä, mutta on sillä varmaan koiraaki iksu.
Joo, ei enää näin myöhään toista kertaa!
Mä varmaan nukun ku palauttaa koiran. Kyllä se pitkiä lenkkejä tekee ja on valopallot summuut härpäkkeet millä leikkivät.
Juu, näin on, ja epäilen sitäkin että haluaa mustiksena ratsata paikan.Tää mulle tuli mieleen, että haluaa koiran varjolla nähä.
No se on tottunu. Monesti Karvis on lähteny koiran kanssa yöjuoksulle kun ei oo saanu unen päästä kii.Koira miettii: "Whatta, 23 jälkeen lenkille...oookei..."
Asuu lähellä siis. mutta jatkossa rajat! jos ei saa unta niin juoskoot yksin lenkillä,ei näin myöhään enää sovi kyläillä.No se on tottunu. Monesti Karvis on lähteny koiran kanssa yöjuoksulle kun ei oo saanu unen päästä kii.