Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu, näin on, ja epäilen sitäkin että haluaa mustiksena ratsata paikan.
Ei siis ole muuten liian mustis, vaan sopivasti, mutta nyt on ollut ihan mustis mustis kun ollaan oltu erossa!
Mulla oli joskus nuorena poikaystävä joka soitti illalla 22-23 aikaan alaovelta että tulee käymään, sitten kun päästin sisään niin tutki komerot siltävaralta että jos piilotin sinne jonkun miehen... aika nopeasti sai lähtopassit se heppu sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Juu, näin on, ja epäilen sitäkin että haluaa mustiksena ratsata paikan.
Ei siis ole muuten liian mustis, vaan sopivasti, mutta nyt on ollut ihan mustis mustis kun ollaan oltu erossa!
Se on omalla tavallaan ''normaali'' reaktio...haluaa sut takas ja tietää, että sä saat kenet tahansa...ei vaan tällä hetkellä kykene ajattelemaan asiaa sun kantilta, koska sillon ymmärtäis miten vaikeaa tää kaikki sulle on myös ja että toinen mies ei todellakaan sovi sun ajatusmaailmaan.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja KalaMies
Tällasta vaikkei viä ole Joulu...mutta äskön joku itämaalainen laittoi tällasen mulle naamakirjan privaan ja kysyi haluaisinko tutustua häneen ja ''Olen suomesta ja haluan tavata. Mitä tykkäät voitaisinko olla kaveri facebook? Ehkä voisimme myös tavata?'' Kuvassa komeili selvästi lähi idästä kotoisin oleva poikanen..
Oli kurjaa särkeä kaverin sydän ja laittaa hänet estolle.
Just ton takia lapsilla ei ole facebookkia ja kaikki somet on sen näköisiä että äitin ratsia ei tuota tulosta!:coffee:
Olihan niitä takapajulan taavetteja jonossa asti, mutta käytiin keskustelua ja niitä ei hyväksytä kaveriks! Vaikka oliski siistiä kun on paljon seuraajia!:rolleyes::alien:(n)
 
Just ton takia lapsilla ei ole facebookkia ja kaikki somet on sen näköisiä että äitin ratsia ei tuota tulosta!:coffee:
Olihan niitä takapajulan taavetteja jonossa asti, mutta käytiin keskustelua ja niitä ei hyväksytä kaveriks! Vaikka oliski siistiä kun on paljon seuraajia!:rolleyes::alien:(n)
Mä opetin kanssa aikoja sitten jo pojille takapajulan taavetit ja heidän tavotteet niin ovat antaneet automaattisen eston moisille ''kavereille''.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Jos multa kysyttäis niin ukko painukoon pehkuihinsa ja hoitakoot suhdelämmittelyt päiväsaikaan.

Mä en klo 20 jälkeen avais vaikka tuolla ois jono vanhoja kilpakosijoita ulisemassa oven takana.

Suhdelämmittelyt tehdään ajan kanssa, kärsivällisesti ja hienovaraisesti. Ja siten että itse on elintavoiltaan muuttunut.

Sori. Olen töksähtelevä. Eikä asia kuulu mulle...:coffee:
 
Jos multa kysyttäis niin ukko painukoon pehkuihinsa ja hoitakoot suhdelämmittelyt päiväsaikaan.

Mä en 20 jälkeen avais vaikka tuolla ois jono vanhoja kilpakosijoita ulisemassa oven takana.

Suhdelämmittelyt tehdään ajan kanssa, kärsivällisesti ja hienovaraisesti. Ja siten että itse on elintavoiltaan muuttunut.

Sori. Olen töksähtelevä. Eikä asia kuulu mulle...
Juuri näin!
 
Jos multa kysyttäis niin ukko painukoon pehkuihinsa ja hoitakoot suhdelämmittelyt päiväsaikaan.

Mä en klo 20 jälkeen avais vaikka tuolla ois jono vanhoja kilpakosijoita ulisemassa oven takana.

Suhdelämmittelyt tehdään ajan kanssa, kärsivällisesti ja hienovaraisesti. Ja siten että itse on elintavoiltaan muuttunut.

Sori. Olen töksähtelevä. Eikä asia kuulu mulle...:coffee:
Oot 100%:sti oikeassa!:coffee:
 
Nyt mulle tulee mieleen Karvanaamasta Mikko Leppilampi. :D
Karvamaha
Karvanaama
Karvis
KARVATURPA!!!:ROFLMAO:
:ROFLMAO::ROFLMAO:
Toi karvamaha on niin paras!!:LOL:

Ruskeat on silmät ja tukka, on kyllä komee mies, ei yhtään mikään ylimielinen leijjuja tai lipevä euroopanomistaja vaan kujeileva huomioon ottava hurmuri.:barefoot: Charmantti!!!! Vanhanajan charmantti, mutta joskus jännämieskin (ei pahimmasta päästä kuitenkaan, mm ei kunnioita sääntösuomen koukeroita).:oops:

Mulla on aina ollut tapana sanoa söpistellen että ”Voi herra ”Vikström” te olette niin hurmaava.”:giggle:
 

Yhteistyössä