Mistä tiiät uskooko Ken(kään)?uskoo ken haluaa (minä en)
Mistä tiiät uskooko Ken(kään)?uskoo ken haluaa (minä en)
eikös ne oo?Enno kyllä noin isoja nähny Suomessa kellää! Ja eikö noi oo ihan luomut!
se on niin sinisilmänen että uskoo vaikka talibanin tarvitsevan turvapaikkaaMistä tiiät uskooko Ken(kään)?
Karvakuono soitti! Vastasin ja olin erityäin harvapuheinen. Kommentoin vaan koiraa koskeviin asioihin.
Haluaa viedä karvavauvan lenkille kohta.
Pitäis miettiä koirasta jotain viikko-viikko juttua! En kestä!
Luottamusongelmat on kyllä pahoja.
Koitat vaan olla lujana, sillai voit tietty kommentoida teitä koskeviin asioihin että hommaa ittensä kuiville ja kuntoon ja vasta sen jälkeen katotte voisko mistään yhteenpaluusta keskustella, mutta sitä ennen hänen pitää kunnioittaa sua....
Pahamieli on molempien puolesta, ei asiat sais olla näin vaikeita ihmisille jotka rakastaa toisiaan.
Luulen että päasia on se, et koiralla on hyvä olla molempien kanssa, ja on.hyväksyykö hurtat mitään viikko/viikko tsydeemejä
ettei vaan mee polla sekasin?
No tämä on kyllä totta, itte olen luonteeltani sitkeä ja kovapäinen ja aina valmis yrittämään...mutta kun se seinä tulee vastaan niin sen jälkeen sitä luottamusta on enää turha haikailla.Luottamusongelmat on kyllä pahoja.
teillä emannuuksilla ei ruukaa olla seinät leveellä eikä katto korkeella meille suomalaisilleNo tämä on kyllä totta, itte olen luonteeltani sitkeä ja kovapäinen ja aina valmis yrittämään...mutta kun se seinä tulee vastaan niin sen jälkeen sitä luottamusta on enää turha haikailla.
Näin se on mullakin. Monta mahdollisuutta on annettu, liian monta!No tämä on kyllä totta, itte olen luonteeltani sitkeä ja kovapäinen ja aina valmis yrittämään...mutta kun se seinä tulee vastaan niin sen jälkeen sitä luottamusta on enää turha haikailla.
Kaikkea ei voi antaa anteeksi. Jos töppää pahasti tai monta kertaa niin sellaista ei voi katsoa.teillä emannuuksilla ei ruukaa olla seinät leveellä eikä katto korkeella meille suomalaisille
ukko pikkusen horjahtaa niin sinne meni luotot ja uskot
tuon käsittää mutta nykyjään saa erokirjat kuulemma jo ihan pikkutöplingistä ja heti ens kerrastaKaikkea ei voi antaa anteeksi. Jos töppää pahasti tai monta kertaa niin sellaista ei voi katsoa.
Mahdollisesti joissakin suhteissa.tuon käsittää mutta nykyjään saa erokirjat kuulemma jo ihan pikkutöplingistä ja heti ens kerrasta
Just sanoin ettei se mee mun kohalla noin!!teillä emannuuksilla ei ruukaa olla seinät leveellä eikä katto korkeella meille suomalaisille
ukko pikkusen horjahtaa niin sinne meni luotot ja uskot
Ruutis aina vänkyröi.Just sanoin ettei se mee mun kohalla noin!!
Elä yritä siellä vänkyrä
Ei niin eikä tartte..Kaikkea ei voi antaa anteeksi. Jos töppää pahasti tai monta kertaa niin sellaista ei voi katsoa.
Semmosia ne nuo äijän prätkylät osaa välillä ollaRuutis aina vänkyröi.
JooSemmosia ne nuo äijän prätkylät osaa välillä olla
pakko vänkyröijjä kun Luoja loi ukoksiSemmosia ne nuo äijän prätkylät osaa välillä olla
Oon kuullu ihan samaa! Ei sellainen ole mistään kotoisin!tuon käsittää mutta nykyjään saa erokirjat kuulemma jo ihan pikkutöplingistä ja heti ens kerrasta
niimpä, jos rva ruuti olis yhtä hätänen niin olisin ollu poikamies jo kymmeniä vuosiaOon kuullu ihan samaa! Ei sellainen ole mistään kotoisin!
En tiiä uskoisko.niimpä, jos rva ruuti olis yhtä hätänen niin olisin ollu poikamies jo kymmeniä vuosia