no pitäs, utkaa samalla kaikki suvun vaiheet ja pane mieleenPitäsköhän ottaa tätiin pitkästä aikaa yhteyttä...tuli jotenki ikävä
Hää asuu edelleen Iisalmessa
niillä tiedoilla on vielä kysyntää
no pitäs, utkaa samalla kaikki suvun vaiheet ja pane mieleenPitäsköhän ottaa tätiin pitkästä aikaa yhteyttä...tuli jotenki ikävä
Meidän maapaikka sijaitsee n. 10km keskustasta.Pitäsköhän ottaa tätiin pitkästä aikaa yhteyttä...tuli jotenki ikävä
EhdottomastiPitäisköhän jatkaa Happyä!!!!!
Sä oot saattanut käydä mun nuorempien serkkujen kanssa samaa koulua sittenMeidän maapaikka sijaitsee n. 10km keskustasta.
Mä tiedän niistä jo aivan liikaakinno pitäs, utkaa samalla kaikki suvun vaiheet ja pane mieleen
niillä tiedoilla on vielä kysyntää
Pitäisköhän kaivaa pymppyä!!!!!
Ehdottomasti
se on hyvä, pidäkkin mielessäMä tiedän niistä jo aivan liikaakin
Eiku mää oon ihan tsadilainen. Aina oon asunu Helltsingissä, mutta kaikki lomat aina olin pienenä Iisalmessa tai ulkomailla. Faija on kotosin Iisalmesta!Sä oot saattanut käydä mun nuorempien serkkujen kanssa samaa koulua sitten
Mä tiedän niistä jo aivan liikaakin
et oo oikee tsadilainen jos faija on iisalamestaEiku mää oon ihan tsadilainen. Aina oon asunu Helltsingissä, mutta kaikki lomat aina olin pienenä Iisalmessa tai ulkomailla. Faija on kotosin Iisalmesta!
Enkö?et oo oikee tsadilainen jos faija on iisalamesta
Valitettavasti ihan kaikkea en olis halunnut ikinä tietääse on hyvä, pidäkkin mielessä
Nyt puhut paskaa,miten stadilainen muka puhuu savonmurteen korostuksella?Eiku mää oon ihan tsadilainen. Aina oon asunu Helltsingissä, mutta kaikki lomat aina olin pienenä Iisalmessa tai ulkomailla. Faija on kotosin Iisalmesta!
Mutta mun sukulaiset on saattaneet käyvvä samaa koulua, tiiä vaikka tuntisivat!!!!
Oot mamu.Enkö?
Oon siis feikki tsadilainen???
Tai mikä pahinta!! Wannabee tsadilainen!
wannabe mikä wannabeEnkö?
Oon siis feikki tsadilainen???
Tai mikä pahinta!! Wannabee tsadilainen!
Puhun täydellistä savonmurretta!Nyt puhut pas-kaa,miten stadilainen muka puhuu savonmurteen korostuksella?
Asiasta kolmanteen, oletko katsonut Outlanderia? Siinä sulle romantiikkaa ja verenvuodatustaPuhun täydellistä savonmurretta!
Ja vielä rys*äkin!Oot mamu.
Oompa muuten tainnu joskus Areenasta? katsoa!Asiasta kolmanteen, oletko katsonut Outlanderia? Siinä sulle romantiikkaa ja verenvuodatusta
Mä en enää, olen unohtanut savonmurteesta ihan liikaa koska muutin sieltä pois jo teininäPuhun täydellistä savonmurretta!
Jaa, taitaa olla. Nettiflixistä minä sitä olen kattellutOompa muuten tainnu joskus Areenasta? katsoa!
Rajat kii ja irti EUsta!Ja vielä rys*äkin!
Oon siis multimamu!
Apuva, ei hitsi vieköön tuo on ihana sarja!!!!Asiasta kolmanteen, oletko katsonut Outlanderia? Siinä sulle romantiikkaa ja verenvuodatusta