Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
En Iisalamesta tiiä, kun en jouluja siellä oo ikinä viettänyt mutta Kuopio:love::love:
Herttinen sentään, varmaan ainoa kaupunki maailmassa mikä on rakennettu keskelle mettää tai mettän sekaan:love::love::love:
Mä oon käynnä molemmissa jouluna ja ihanan näköistä on! Niin valkeeta ja kaunista. Iisalmi etenkin on kaunis kaupunki Olvin rantoineen!:love: Siitähän se likeltä jäätiekin korkkas meidän korpipitäjästä kaupunkiin!!!:confused::D

Vielä kun olin ihan snadi niin ollaan menty hevoskyyvvillä joulukirkkoon!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Joo mee ihmeessä:love:
Mee torille!!
Joulutori on lumoavan kaunis ja kesätorilla kuulet sitä aitoa savonmurretta, kun jäät istuskelemaan toripöydälle ja nuolet mehujäätä (muistelen ettet voi syödä maitotuotteita, siksi mehujää):p
ihan parasta on istua kahville harvahampaisten karvahattusetien kanssa ja kuunnella kun hyö huastelee!:LOL:
 
Mä oon käynnä molemmissa jouluna ja ihanan näköistä on! Niin valkeeta ja kaunista. Iisalmi etenkin on kaunis kaupunki Olvin rantoineen!:love: Siitähän se likeltä jäätiekin korkkas meidän korpipitäjästä kaupunkiin!!!:confused::D

Vielä kun olin ihan snadi niin ollaan menty hevoskyyvvillä joulukirkkoon!:love:
mun synnyinkodissa on hevostalli mutta asukasta siellä ei ole ollut 1959 jälkeen

sillon pappa osti Majorin
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä oon käynnä molemmissa jouluna ja ihanan näköistä on! Niin valkeeta ja kaunista. Iisalmi etenkin on kaunis kaupunki Olvin rantoineen!:love: Siitähän se likeltä jäätiekin korkkas meidän korpipitäjästä kaupunkiin!!!:confused::D

Vielä kun olin ihan snadi niin ollaan menty hevoskyyvvillä joulukirkkoon!:love:
Mulla asuu siellä täti ja serkkujen luona kävin kyllä lapsena/teininä...sen muistan ettei sillä korkeuvella kasvanut enää puut niin korkeiks kuin Kuopiossa:eek:
Mutta ihan mielettömän kaunis kaupunki on!
 
vierailija
Kuopio se se on suomen persreikä (n):poop:
Herttinen sentään, varmaan ainoa kaupunki maailmassa mikä on rakennettu keskelle mettää tai mettän sekaan ihan päin veetä ja täytetty kuspäisillä ihmisillä:devil:
Jep
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Elena777
Ei mitään muistikuvaa että oisin käynyt..serkut asui kerrostalossa...sen muistan ainoastaan:eek:
Se on kiva paikka kesällä, sinne lähtee Olvin rannasta potski.
Runnilla on tanssia, kylpylä ja kaikellaisia tapahtumia.:love:
Kun olin pieni niin mentiin serkun kanssa kaksistaan ku vanhemmat jäi tietenkin maistelemaan Olvin antimia!:D
Siellä Runnilla oli ”terveyslähde”. Kun siitä juo niin pysyy terveenä aina! No ilimankos ei oo lentsu paljoo vaivannu! Vaikkakin maistu ihan hirveeltä, ruosteelta.:confused:
 
Se on kiva paikka kesällä, sinne lähtee Olvin rannasta potski.
Runnilla on tanssia, kylpylä ja kaikellaisia tapahtumia.:love:
Kun olin pieni niin mentiin serkun kanssa kaksistaan ku vanhemmat jäi tietenkin maistelemaan Olvin antimia!:D
Siellä Runnilla oli ”terveyslähde”. Kun siitä juo niin pysyy terveenä aina! No ilimankos ei oo lentsu paljoo vaivannu! Vaikkakin maistu ihan hirveeltä, ruosteelta.:confused:
Pitäsköhän ottaa tätiin pitkästä aikaa yhteyttä...tuli jotenki ikävä:eek:
Hää asuu edelleen Iisalmessa:love:
 

Yhteistyössä