Manta menee täksi päiväks hoitoon ja pyydän kaveria jättämään pitbullinsa tänne, tervetuloa silittelemään ja rapsuttelemaan..tosin Bono ei voi sietää tuntemattomia ihmisiä.Mantaaa kiskis kisuliini.....
No Et varmasti vie sitä hoitoon muutaman tunnin takiaManta menee täksi päiväks hoitoon ja pyydän kaveria jättämään pitbullinsa tänne, tervetuloa silittelemään ja rapsuttelemaan..tosin Bono ei voi sietää tuntemattomia ihmisiä.
Toivotan onnea yritykselle*toivottaa*
No Et varmasti vie sitä hoitoon muutaman tunnin takia
No ethän vie. Kaikki hoitajatkin ovat siellä mökillä
Vienhän, koska en ole sata varma saanko yöllä kyytiä enää mistään.
Mitkä kaikki hoitajat?No ethän vie. Kaikki hoitajatkin ovat siellä mökillä
Ja pärjää kissa kotona yön yli jos on pakko
No ystävät kenelle voi viedä sen hoitoon.Mitkä kaikki hoitajat?
Kuten sanoin, niin tervetuloa kokeilemaan onnea.
Mistä sä tiedät kenelle mä kissani vien hoitoon?No ystävät kenelle voi viedä sen hoitoon.
Aqe, haluaisin imaista sinua varpaasta maistut varmaan paremmalle kuin Tosis
Ai niin ja Mantasta sen verran, että saattaa raapasta tuntemattomia janttereita ym tallukoita ja purra...lämpenee hitaasti ihmisille ja hyväksyy kaverikseen muut vieläkin hitaamminMantaaa kiskis kisuliini.....
Höpöhöpö tiedän koska vakoilen sua postiluukustasiMistä sä tiedät kenelle mä kissani vien hoitoon?
Voihan kyse olla lähisukulaisestakin, pöllö
Aijaa, mäkin vakoilen sua sun vaatekaapissa...täytyy kyllä myöntää, että aika kiva vaatemaku sulla on...vaikken itte kyllä käyttäis stringejä kun ne hinkkaa pakarakoa niin inhottavasti.Höpöhöpö tiedän koska vakoilen sua postiluukustasi
Hmmm. Kenenköhän kaapissa sä olet kun mulla ei ole stringejä juurikin siksi kun ne hankaa ikävästi pyllyvakoaAijaa, mäkin vakoilen sua sun vaatekaapissa...täytyy kyllä myöntää, että aika kiva vaatemaku sulla on...vaikken itte kyllä käyttäis stringejä kun ne hinkkaa pakarakoa niin inhottavasti.
Aijaa?Hmmm. Kenenköhän kaapissa sä olet kun mulla ei ole stringejä juurikin siksi kun ne hankaa ikävästi pyllyvakoa
Häh?Iltaa!
Kohta meinaan maistaa Valion Aura pipari jäätelöö ja jaan kokemuksen teidän kanssa!
Onks kukaa maistanu?
Iltaa!
Kohta meinaan maistaa Valion Aura pipari jäätelöö ja jaan kokemuksen teidän kanssa!
Onks kukaa maistanu?
kuulostaa herkulta.Iltaa!
Onks kukaa maistanu?
Aijaa?
No nää on varmaan sitten sun mieskaverin tai eksän...tiikerikuvioinnista päätellen.