vierailija
En. Imetin vain muutaman kuukauden.@Tingeli, imetätkö vielä? Se kai vaikuttaa hormonitoimintaan.
En. Imetin vain muutaman kuukauden.@Tingeli, imetätkö vielä? Se kai vaikuttaa hormonitoimintaan.
Mulla 41.. Tuntuu, että tarvitsisi saada pudotusta aikaan, että raskaus alkaisi tai että alkaisivat sitten kesällä tutkia, jos ei tärppää,eikä siinä kohtaa menisi enää kovin kauaa sitten painonpudotusoperaatioon, niinkuin kävi mun siskolle, eivät ilmeisesti ennen 20 kg pudotusta tutkineet oikeen mitään vaikka sisko täyttää jo 40 Mä olen onneksi 10 vuotta nuorempi, et itsellä on vielä aikaa, siskon puolesta surettaa jos mahdollisuus biologiseen lapseen ehti mennä ohi.Täällä! Toki painoindeksi on siellä 35 alapuolella tällä erää. Millaista sulla olis?
Itse oon pudottanut painoa tuosta elokuun alusta lähtien ja paino laskee tosi vaihtelevasti. Välillä pysyy samassa ja välillä saattaa lähteä puoli kiloa vk.Mulla 41.. Tuntuu, että tarvitsisi saada pudotusta aikaan, että raskaus alkaisi tai että alkaisivat sitten kesällä tutkia, jos ei tärppää,eikä siinä kohtaa menisi enää kovin kauaa sitten painonpudotusoperaatioon, niinkuin kävi mun siskolle, eivät ilmeisesti ennen 20 kg pudotusta tutkineet oikeen mitään vaikka sisko täyttää jo 40 Mä olen onneksi 10 vuotta nuorempi, et itsellä on vielä aikaa, siskon puolesta surettaa jos mahdollisuus biologiseen lapseen ehti mennä ohi.
Painonpudotuksessa ongelmana mulla tällä hetkellä rajalliset voimavarat arjessa, vapaa-ajan vähyys ja sokerikoukku.. :/
Primaspan on verenohennuslääke jota ei saa syödä raskauden alussa eikä loppupuolella. Mä en siis muuten osaa sanoa asiasta mitään, mut kiinnitin vaan huomiota tohon. varmasti joku muu käsikaupan lääke siis ollut sulla.@mom_89 en nut muista sun taustoja mutta onko sulle ikään ehotettu mitään raskauksien tueksi? Mun mielest aika monta josvuodes 4 raskautta menny pieleen Mä sain tokan muksun kohalla raskauden ylläpitoon lugestronit ja niit särkylääkkeit (respavapaa) primaspam? Jos oikein muistan. Lääkärin mielest olin joku riski tapaus ku liian monta keskenmenoo... Siis mulla ollu vaan 2 km siihen aikaan ja eri vuosinakin ne. Mikä ei ole edes paljoo
Silleen... Mut mulle se lääkäri sanoi et joskus sitä keltarauhas hormonia ei erity tarpeeks ja tolleen pyritään jatkaan raskautta pidempään.
Luultavasti ovis tapahtuu lauantaina tai sunnuntaina. Voit testata vielä tänäänkin jos haluat. Eli tänään dpo0. Jokaisella se LH käyttäytyy vähän eri tavalla, ja joskus se menee ohi jne. Testasitko eilen? Jos testi tänään selkeästi haalea niin tänään on sit ovispäivä.Tein just äsken positiivisen ovulaatiotestin, onko nyt lauantai siis dpo0 vai dpo1? eka ovisplussa ikinä. ja just puolen yön maissa tein. vielä yks cb on kaapissa ja teen sen aamulla, liuskojakin vielä on niin taidan niillä seurata miten viiva haalenee. Mut oon niin onnellinen jo tästä plussasta, ehkä ne letrot auttaakin!
Nyt aamulla ei tullut hymynaamaa. Eli siis tänään dpo0. kävipä hyvä tuuri kun puolen yön maissa mietin, et teenkö testin vai en ja onneks tein, muuten ois jäänyt plussa näkemättä.Luultavasti ovis tapahtuu lauantaina tai sunnuntaina. Voit testata vielä tänäänkin jos haluat. Eli tänään dpo0. Jokaisella se LH käyttäytyy vähän eri tavalla, ja joskus se menee ohi jne. Testasitko eilen? Jos testi tänään selkeästi haalea niin tänään on sit ovispäivä.
Pakko oikaista, että ei pidä paikkaansa tämä. Primaspan/ASA pienellä annoksella voi käyttää koko raskauden ajan ja sitä myös määrätään käyttöön useammista eri syistä raskauden aikana alkuraskaudesta astiPrimaspan on verenohennuslääke jota ei saa syödä raskauden alussa eikä loppupuolella. Mä en siis muuten osaa sanoa asiasta mitään, mut kiinnitin vaan huomiota tohon. varmasti joku muu käsikaupan lääke siis ollut sulla.
Aa, tämä on mulle uutta tietoa! Näin sitä oppii aina uutta.
Pakko oikaista, että ei pidä paikkaansa tämä. Primaspan/ASA pienellä annoksella voi käyttää koko raskauden ajan ja sitä myös määrätään käyttöön useammista eri syistä raskauden aikana alkuraskaudesta asti
En osaa ehkä varsinaiseen painonpudotukseen antaa vinkkejä, mutta kehotan nimenomaan pienin askelin tekemään asiaa. Aikamoinen shokki on kropalle ja mielelle jos yhtäkkiä muuttaa kaikkea eikä se pitkän päälle pysy sellaisena. Tosta sokerikoukusta tosin on kokemusta. Olin sellasessa valmennusjutussa, jossa treenataan ja syödään oikein. Kahden viikon jälkeen aloituksesta kroppa tottu siihen ettei sitä sokeria saa. Tästä on toki vuosia, mutta sanotaan että se kokemus auttoi siinä, ettei sen jälkeenkään ole mieli juuri tehnyt sokeria. Maistan sen sokerin tosi voimakkaasti esim. limsasta, jota en pysty enää juomaa samalla tavalla koska maistan vaan sen sokerin. Ja jatkoa ajatellen tiedän, että jos tulee syötyä liikaa sokeria, niin taas se parin viikon paussi auttaa eikä kroppa sokeria enää halua. En sano että se pari viikkoa helppoa olisi, mutta suosittelen edes yrittämään Toivottavasti saisit täältä käytännön vinkkejä asiaan, tsemppiäMulla 41.. Tuntuu, että tarvitsisi saada pudotusta aikaan, että raskaus alkaisi tai että alkaisivat sitten kesällä tutkia, jos ei tärppää,eikä siinä kohtaa menisi enää kovin kauaa sitten painonpudotusoperaatioon, niinkuin kävi mun siskolle, eivät ilmeisesti ennen 20 kg pudotusta tutkineet oikeen mitään vaikka sisko täyttää jo 40 Mä olen onneksi 10 vuotta nuorempi, et itsellä on vielä aikaa, siskon puolesta surettaa jos mahdollisuus biologiseen lapseen ehti mennä ohi.
Painonpudotuksessa ongelmana mulla tällä hetkellä rajalliset voimavarat arjessa, vapaa-ajan vähyys ja sokerikoukku.. :/
tuli tuosta asennosta mieleen ”Heissan naiset ja mukavaa viikonloppua
Olen huomannut @Helmiina1978, et eläimellisesti takaapäin kun ottaa, ni lasti jää sisään paremmin Yleenä ne valuu aika nopsaa ulos, mutta takaapäin oltaessa ne tulee ulos vasta aamulla
@Nessu87 Minulla nipistelyt ja kivut oviksen jälkeen jatkuu sinne asti, kunnes menkat alkaa Eli ihan turhaan tässä analysoi oireita ollenkaan, ennen kuin menkat myöhässä Todella ärsyttävää. No tuleepahan sit raskaus joskus yllätyksenä ihan oikeasti, kun ei oireiden perusteella osaa odottaa, kun ne oireet on joka kk sellaisia, kuin olisi raskaana
Sokerikoukusta, itse en ole ylipainoinen, mut kyllä tuossa joku sokerikoukku oli ja vetelin suklaata ja karkkia vähän väliä. Sit alko ahdistaa, että tätä menoa lihon ja se on pakko lopettaa. Viime kierron jälkeen, kun menkat alkoi, niin päätin, että en syö yhtään karkkia enkä juo yhtään alkoholiannosta ennen kuin plussan saan testiin Alkoholia toki ei voi sillonkaan ottaa, mut ei haittaa, en juuri juo muutenkaan (1 sauna/iltaolut silloin tällöin) Nyt 10pvä ilman karkkia ja yhtään ei tee mieli. Ekat 7pvä oli aivan kauheeta. Limsoja en ole juonut moneen kuukauteen. Yhden kerran erehdyin hörpyn ottaa ja se maistu pahalle.
Kaikille laihdutusprojektiin lähteville/jo oleville paljon tsemppiä. Pienin askelin eteenpäin, että kiinnostus ei lopahda ja kilot pysyvät poissa
Se on lähinnä inhottavaa, kun sitä valuu pitkin poikin Pesuista huolimatta. Kivempi, kun se valuu aamuisin pois, kun käy pissillä Silloin se tulee kaikki kerralla ulos, eikä valu pikku hiljaa.tuli tuosta asennosta mieleen ”
3. Onko yhdyntäasennolla merkitystä ja saako yhdynnän jälkeen peseytyä?
- Siittiöt pääsevät kohtuun asennosta riippumatta. Peseytyä saa, sillä siittiöt uivat kohtuun heti, eivätkä tule pois pesemällä. Sen sijaan siemenneste ei mene kohtuun, vaan valuu pois, eikä sen peseminen haittaa raskauden alkamista.”
eli ei haittaa vaikka valuisi heti pois
no se on kyllä ihan tottaSe on lähinnä inhottavaa, kun sitä valuu pitkin poikin Pesuista huolimatta. Kivempi, kun se valuu aamuisin pois, kun käy pissillä Silloin se tulee kaikki kerralla ulos, eikä valu pikku hiljaa.
Mulla on ovispäivänä tai päivä ennen/jälkeen tosi kovat kivut! Ja kaikenlaiset nipistelyt ja kipuilut mul on koko loppukierron ajan... Vähän ärsyttäviäKauanko teil tuntuu oviksen jälkeset nipistelyt mulla ovisplussa tuli 13 pvä, kivut 14-16kp... Mut nytkin jatkuu vaan ja usein nippailee viikonki välil, kans kohdun kohal kutinaa ja nipistelyy. Vissiin se keltarauhas juttu? Raskaana en ole, jos olisin ni kyllä ois ihme siittiöt ja kaikki jumalat mun puolella niin epätodenäköstä että suosiolla oottelen menkkojen alkuun, tietty varmuudeksi teen pe tai la testin koska saatan pari siideriä ottaa ensiviikolla. nega testin kylkeen on kyl ihan suotavaa pari ottaakkin