@mom_89 no, onpas sulla taas outo tilanne?! Eix sulla ollu just joku kemiallinen tms? Aika myöhään tosiaan näyttää vielä haaleeta, jos kerran ovis varma ja talletukset just silloin viimeksi. Toivottavasti selviää nopeasti ja on kyse vaan hitaasta hcg noususta.
Oma napa: talletukset aloitettu eilen. Vielä en oo hedelmällinen MONITORIN mukaan, eikä kyllä oireitakaan siihen suuntaan. Tässä kierrossa ajattelin, että hoidetaan noi talletukset silleen nopeasti/eläimellisesti.
Eli takaa ja muutama minuutti. Mun mies kestää alla vaikka tunnin, muttakaa muutaman minuutin. JA oon lukenut tai se tais olla joku hedelmällisyys expertti, joka sanoi että eihän ihmisiä olis jos ihmiset olisi nauttineet siitä rakastelusta tuntikausia aikoinaan.
Eipä tuo siis rakastelulta tunnu, mut tuleepa hoidettua nopeasti, kun muutenkin on väsymystä ja stressiä ja päästään hommiin vasta kun 3 nuorinta nukkuu. Ja sit onkin itse jo kalikalla päähän lyöty olo...
Se siitä selostuksesta. Kiitos ja olkaa hyvät.
Viime kierrossa ovis oli yllättäen jo kp15, vaikka viimeisen vuoden se on ollut vasta kp16 aikaisintaan. Joten se jäi hyödyntämättä kunnolla, koska oltiin eri paikoissa ovispäivää edeltävä päivä sekä ovispäivä.
Eipä tässä kyl enää kovin paljon oo toiveita raskautumiselle, vaikka olenkin tänä vuonna raskautunut 2 kertaa. Kolmas vois olla se todensanova kerta.