Makuasioista ei kannata kiistellä, mä tykkään Niilon videoista ja asenteesta.
Mä taas tykkään Niilosta, sen takia en pysty ajattelemaan häntä idioottina.mulla on sen verran säälin tuntoja että en hirviä enkä ilikiä nauraa semmoselle joka on selevästi jääny Luojalta saaliiseen
ohan se niinki niinNoh joku tykkää Niillosta ja toinen ei Joku tykkää pimpusta ja toinen pympystä
No juuri näin!Mä taas tykkään Niilosta, sen takia en pysty ajattelemaan häntä idioottina.
Miksi hänen jutuilleen ja elämänasenteeseen ei vois suhtautua niin että pitää hänen mietintöjä ja videoitaan hauskoina?
Se että kutsuu häntä idiootiks tai niinkun monet kutsuu häntä rumilla sanoilla youtuben kommenteissa, se on mun mielestä väärin taas.
Ei hän osaansa ole valinnut ja hienoo, että tekee sitä mistä tykkää
Katson vessassa pikku pippeliä
Oliko se sitä pottusalaattia mis on isoja viipaleita eikä kuutioita ?Maistoin siis ensin sitä Lidlin perunasalaattia ja havaitsin että se maistuu Erikeeperiltä ja sitten maistoin Erikeeperiä niin se maistui Lidlin perunasalaatilta.
Katson vessassa pirjoa
Joo ja just hiljattain sai todella kalliin pelikoneen ja lahjoittaja hommas Nipalle vielä nopeemman nettiyhteydenkiNo juuri näin!
Ja tubetus on Niilolle elämäntapa ja tietäisittepä vain kuinka paljon Niiloa on lahjottu vuosien varrella! Monet lähettävät Niilolle ihan hintaviakin lahjoja!