Voi ymmärrän, että pelko valtaa mielen tossa tilanteessa, mutta ole huoleti. Niin kauan, kun vuoto on niukkaa, eikä ole kipuja niin yleensä kyse on ihan siitä "normaalista" johon joskus löytyy syy, kun raskaus etenee tai sitten mitään syytä ei edes löydy.Mulla alko tänää päivällä tulla pyyhittäessä vaaleanpunaista vuotoa ja nyt illalla sitte ihan kirkkaan punasta, mut vähän vielä. Viiva on vahvistunut hyvin koko ajan ja tänää oli ekaa kertaa kontrolliviivan vahvuinen. Oon lukenut että toi vuoto on yleistä, mut kauhea pelko iski et mitä tämä on
Mulla ihan sama juttu, ei juurikaan oireita paitsi noi arat rinnat. Tänään tosin vasta 4+1..Tänään 5+4 eikä edelleenkään oireita muutakuin vahva plussa ja arat nännit. Ihan satunnaisesti tuntunu mahassa jotain mutta ei ees joka päivä. Tavallaan mua ei oireiden puuttuminen pelota ja on vaan kiva kun on hyvä olo mut sit vähän miettii kuiteski että toivottavasti kaikki on hyvin
Oi kyllä. Tuntuu, että kaikki farkutkin menee enää just ja just kiinni. Pelkään että istuessa lentää nappiTurvottaako teitä muita? Siis mulla on kokoajan aivan ahdistava olo ku kaikki housut puristaa ja tuntuu kuin olis lihonu viikossa 5 kiloa
Voi kun ihanasti sanottu. Kiitos ja nyt näyttää siltä ettei lisääntynyt vuoto enempää että varmaan ihan oikeassa olet ettei tartte olla huolissaan.Voi ymmärrän, että pelko valtaa mielen tossa tilanteessa, mutta ole huoleti. Niin kauan, kun vuoto on niukkaa, eikä ole kipuja niin yleensä kyse on ihan siitä "normaalista" johon joskus löytyy syy, kun raskaus etenee tai sitten mitään syytä ei edes löydy.
Koita rauhoittaa mielesi jotenkin (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty). Mutta niin kipeän totta kuin se on, mitään ei ole tehtävissä. Ei voi kuin odottaa ja toivoa parasta Kuulostaa kyllä siltä ettei sun tartte olla ny huolissaa.
Suosittelen käymään ultrassa yksityisellä jos vaivaa. Verikokeesta ei oikeastaan voi päätellä mitään koska alkio voi periaatteessa olla usean päivänkin isompi tai pienempi mitä laskettu ja hormonitaso näin ollen vaihtelee. HCG mittaa vaan sitä, onko raskaus kropan mielestä alkanut. Nousee myös tuulimunassa ja kohdunulkoisessa. Ainoa millä voi selvittää alkion paikka on ultra.Heei,
Tiedättekö onko mahdollista verikokeen perusteella nähdä onko alkio kohdussa vai esimerkiksi tuulimuna/kohdunulkoinen? Tuntuu, ettei työnteostakaan tule mitään, kun pohdin mahtaako pieni kasvaa oikeassa paikassa. Saiskohan lähetettä neuvolan tai työterveyden kautta verikokeisiin? Ekaan neuvolaan olis pari viikkoa..
Kiitos, itseasiassa miun laskettu aika muuttuu 8.7. Jos katotaan edellisistä menkoista, tarkentelin joku aika sitte tietoja nii tajusin asianKiitos! Ja onnea sullekin, katoin että sulla on sama la
Ja kiitos tiedosta tuosta face-ryhmästä, kuulostaa hyvältä Laitan @Mini-n-n sulle viestiä