Tuohan on ihan selvä plussa, mulla oli samanlainen eilen 4+0. Pieni tiputteluvuoto on yleistä ja usein harmitonta. Joillakin vuotaa reilustikin eikä mikään välttämättä ole vialla. Itsellä kyllä raskausoireet loppui ja niukka vuoto + vatsakivut ennusti kkm:n.Tänään vahvempi viiva tänään olis kierron mukaan laskettuna rv 3+6, ovulaation mukaan 3+5. Neljättä päivää välillä tulee hailusti tippa verta. Luin, että jopa joka neljännellä tiputtelis vähän juurikin tässä kohtaa alkuraskaudessa. Vähän varovaisena odottelen kuitenkin, tänään ois tätiä odotettu kylään
katso liitettä 8502
Niinkö! Mä en tiennytkään. Suoraan äidin verestä alkoholi ei kuitenkaan vielä tuolloin siirry alkioon, joten riski lienee ihan miniminimaalinen. Älä turhaan syyllistä itseäsi, et voinut tietääNiin ja siis äsken vasta tajusin... vedin vielä viime lauantaina kunnon kännit kun raskaustesti oli silloin nega enkä uskonut olevani heti keskenmenon jälkeen raskaana... voi tätä syyllisyyden määrää kun nykyään tiedetään, että alkio voi vahingoittua alkoholista jo ennen istukan kehittymistä...
No niinpä, joo ehkä tää nyt ei oo ensimmäinen kerta kun joku ei tiedä olevansa raskaana ja juo joo siis on kai tutkittu että alkoholi läpäisee solukalvot ja jotenkin silleen. Mut kun sisäelimiä ei vielä taida pahemmin olla niin ehkä tää tästä. kesken menee sit muutenkin jos on mennäkseen.Niinkö! Mä en tiennytkään. Suoraan äidin verestä alkoholi ei kuitenkaan vielä tuolloin siirry alkioon, joten riski lienee ihan miniminimaalinen. Älä turhaan syyllistä itseäsi, et voinut tietää
Mä kans just tässä mietin että ei niin hirveästi oo vielä oireita muuta ku raivoherkkyys. Aikaisemmissa raskauksissa on ollut kuvotus 24/7 joitakin kuukausia.Facebook ryhmä käy mullekkin. tänään tuli eka oksennus. Äsh 5+0. Eilen jo pohdin että ei ole mitään oireita et mikähän on. Ja nyt aamusta asti aivan karmee kuvotus.