Aqela
Hah hahTämä on niin tätä. Jos joku ei käy sulle niin ei käy sitten muillekaan.
Mä haluan varoittaa muita. En ole kieltänyt tekemästä mitään.
Hah hahTämä on niin tätä. Jos joku ei käy sulle niin ei käy sitten muillekaan.
Ei täällä pääse niin nopeesti, mulla on selän takia aika 19. pvä mutta aattelin perua sen, koska selkä on parantunut kotikonstein...tosin on se vieläkin vähän kipeenä...sillon kun soitin en kunnolla päässy kävelemään tai voinut istua kun sattui.Voi varata jos on jotakin vakavaa. Mä sain heti ajan kun oli verta ulosteessa. Jos saa ajan lääkärille niin se on n.4-7 arkipäivän kuluessa.
Hoh hohHah hah
Mä haluan varoittaa muita. En ole kieltänyt tekemästä mitään.
Mulle tehtiin paksusuolen tähystys. Ei löytynyt mitään. Sain hevoskuurin antibioottia helikobakteerin takia.Oletko kunnossa?
Riippuu niin hissistä
Uusimmat ja hienoimmat menee turhanki nopeesti, joutuu yleensä itteänsä keräilemään oikeessa kerroksessa kun se vauhtihumahdus käy kroppaan...ja sitte jos taas on kyse "hissistä" ni joskus ja toisinaan sen vauhti ei kyllä päätä huimaa ...
hyvä ettei ollut pahempaaMulle tehtiin paksusuolen tähystys. Ei löytynyt mitään. Sain hevoskuurin antibioottia helikobakteerin takia.
Jos menet kuitenkin? Se voi uusiutua.Ei täällä pääse niin nopeesti, mulla on selän takia aika 19. pvä mutta aattelin perua sen, koska selkä on parantunut kotikonstein...tosin on se vieläkin vähän kipeenä...sillon kun soitin en kunnolla päässy kävelemään tai voinut istua kun sattui.
Oli vasemman puolen selkälihas ihan jumissa ja kosketusarka...lääkäri soitti ja kun kuvailin oireet, hää veikkas tulehusta
Joohyvä ettei ollut pahempaa
Täytyy kattooJos menet kuitenkin? Se voi uusiutua.
Hoh hoh
Väärin. Kiellät aina kaiken. Hyi sua
Minäkin olen joskus unohtanut. Kiva maksaa lasku.Täytyy kattoo
Ärsyttää se eilinen aika minkä unohin...huomenna on varattava taas uus aika ja kohta tulee lasku tuosta unohetusta ajasta
Niin onMinäkin olen joskus unohtanut. Kiva maksaa lasku.
Mä unohdin mutta ei tullut laskuaMinäkin olen joskus unohtanut. Kiva maksaa lasku.
Täällä tulee lasku peruuttamattomasta ajasta.Mä unohdin mutta ei tullut laskua
Niin yleensä täälläkinTäällä tulee lasku peruuttamattomasta ajasta.
Aprikoosi-punaherukka vispipuuroa.
.
*narskauttaa pakarasta*