Aqela
Väliäkö tuolla?Kuinka niin onneksi?? Tämähän on piilokuittailua, haukkuminen verhottu kehumisen taakse.
Väliäkö tuolla?Kuinka niin onneksi?? Tämähän on piilokuittailua, haukkuminen verhottu kehumisen taakse.
Niitä ei ole tallessa. Keväällä hävitin puhelimen. Uusi puhelin on rikki.Laita viimeksi otettu kuva Nyt ainakin haluan nähdä sinut, itsevarmuus on kauniimpaa kuin liika meikki
On sillä väliä. En edelleenkään usko, että olisit ruma ja tuo harmaa yritti vihjailla kiertäen sinua rumaksi.Väliäkö tuolla?
Montako puhelinta sulla nyt sitten on?? Äsken väitit ettei puhelimella saa hyviä kuvia kun on vanha ja nyt se onkin hävinnyt ja uusikin jo rikki??Niitä ei ole tallessa. Keväällä hävitin puhelimen. Uusi puhelin on rikki.
Tämä vanha puhelin on varapuhelin.Montako puhelinta sulla nyt sitten on?? Äsken väitit ettei puhelimella saa hyviä kuvia kun on vanha ja nyt se onkin hävinnyt ja uusikin jo rikki??
Ota sillä nyt vaan joku ihan spontaani otosTämä vanha puhelin on varapuhelin.
mitä sen tietää kumpi on?Tuo harmaa on krut, eikä Pöötön
Ei näytä eilen otetulta, 80-luvulla?Otin kuvan valokuvasta.
Säälittävää yli 50 vuotiaalta, jos asia on noin, mutta mistä tiedät että on hän?mitä sen tietää kumpi on?
pöö(nttö) häärii varmuudella alapeukuttelemassa monilla eri nikeillä vihanaistensa viestejä
Mä olen tuossa 35v. 2005.Ei näytä eilen otetulta, 80-luvulla?
Kaunis nappisilmähän sinä olet naapurin tyttö!Mä olen tuossa 35v. 2005.
Silmiin on jostain syystä ihastuttu.Kaunis nappisilmähän sinä olet naapurin tyttö!
Silmiin ja tisseihin on jostain syystä ihastuttu.
se on ottanut varsinkin yhdeltä (niistä monista)vihanikiltään vaikutteita salanikkeihinsäSäälittävää yli 50 vuotiaalta, jos asia on noin, mutta mistä tiedät että on hän?
Laskeeko joku täällä toisten peukkuja ?se on ottanut varsinkin yhdeltä (niistä monista)vihanikiltään vaikutteita salanikkeihinsä
niillä se vaan nykysin alapeukuttaa lukuisten mustien viestejä joiden kaa se on riidoissa
ja kuule niitähän riittää
kaikki on krsiintyneet siihen ja nyt se on yksinään ja kostelee omalla sairaalla tavallaan kun on lempattu ulos hiekkaltklta
Totta! Kelpaa kyllä molemmat...... Mielellään yhtä aikaalisbetti ja sankku on palstan kauneimmat, makuasia kumpaa pitää kauneimpana
kalikka taas kalahtiLaskeeko joku täällä toisten peukkuja ?
Eikös se ole jo eläkkeellä hommistaan? Niillä tuollaisilla on paremmat edut sen suhteenSäälittävää yli 50 vuotiaalta, jos asia on noin, mutta mistä tiedät että on hän?
Että sä oot pihallakalikka taas kalahti
sinun ne vaan pistää silmään jostai kuuum-man syystä
Mistä tiedät?se on ottanut varsinkin yhdeltä (niistä monista)vihanikiltään vaikutteita salanikkeihinsä
Saakeli tätä automodea. Nyt näkyy.se on ottanut varsinkin yhdeltä (niistä monista)vihanikiltään vaikutteita salanikkeihinsä
niillä se vaan nykysin alapeukuttaa lukuisten mustien viestejä joiden kaa se on riidoissa
ja kuule niitähän riittää
kaikki on krsiintyneet siihen ja nyt se on yksinään ja kostelee omalla sairaalla tavallaan kun on lempattu ulos hiekkaltklta
Kauniit silmät ja hymy.