vierailija
on pintskuki ihan sievä mutta ei ihan em. tasoaMielestäni Pin on kauniimpi kuin lisbetti. Lisbetti yrittää nyt lentää sangrian siivellä turhaan.
sitäpaitsi ei ole enää palstalla, ollut kai vuosiin
on pintskuki ihan sievä mutta ei ihan em. tasoaMielestäni Pin on kauniimpi kuin lisbetti. Lisbetti yrittää nyt lentää sangrian siivellä turhaan.
Aqela mainosti muutama päivä sitten olevansa 49v ja näyttävänsä 30v. Hänen kuvan haluan tänneKauneimmat eivät edes laita kuviaan esille.
On käynyt edelleen täällä mutta harvemmin.Lissu hyväksy nyt vaan se ettet yllä kauneudessa sangrian ja pin tasolleon pintskuki ihan sievä mutta ei ihan em. tasoa
sitäpaitsi ei ole enää palstalla, ollut kai vuosiin
Nöyy nöyyAqela mainosti muutama päivä sitten olevansa 49v ja näyttävänsä 30v. Hänen kuvan haluan tänne
mä en ole lissu, enkä välitä siitä hyväksyykö vaiko eiOn käynyt edelleen täällä mutta harvemmin.Lissu hyväksy nyt vaan se ettet yllä kauneudessa sangrian ja pin tasolle
Etpämä en ole lissu, enkä välitä siitä hyväksyykö vaiko ei
Naapurin tyttö on monesti se kaunein vaatimattomuudessaan Laita nyt vaan kuva itsestäsi, ei nämä missikisat oleNöyy nöyy
En ole niin kaunis kuin luulet. Sellainen naapurin tyttö vain.
Missä on Lisbetin kuva?Kauneimmat eivät edes laita kuviaan esille.
no en, on niin tyypillistä että meitä harmaita luullaan joksikin tietyksi mustaksiEtpä
Niin kuulostaa ja se haukkuja en ollut minä vaan toinen harmaa joka kommentoi viestiini.Minusta katusutturaksi ja pubiruusuksi sanominen kuulostaa ihan haukkumiselta.
*huokaus*Naapurin tyttö on monesti se kaunein vaatimattomuudessaan Laita nyt vaan kuva itsestäsi, ei nämä missikisat ole
no en, on niin tyypillistä että meitä harmaita luullaan joksikin tietyksi mustaksi
ja perseilleen menee aina
Ei paineita Näytä noille itseään täynnä oleville meikkinaamoille kuka on oikeasti kaunein*huokaus*
Laitan jos saan siedettävän kuvan otettua.
Ei kai tää ollu missi ja kauneuskisa Sitä paitsi mun mielestä sä oot kaunis.Nöyy nöyy
En ole niin kaunis kuin luulet. Sellainen naapurin tyttö vain.
Liika itsekritiikki ei ole hyväksi kenellekään. Vertaat itseäsi liikaa muihin kenties? Minä ainakin uskon, että olet kaunis nainen.Ei onnistunut. Ei miust saa hyvää kuvaa. Kuvassa olen ruma.
Luonnossa olet onneksi kaunis mutta kaikki ihmiset ei ole kuvauksellisia.Ei onnistunut. Ei miust saa hyvää kuvaa. Kuvassa olen ruma.
Höpö höpö,en uskoEi onnistunut. Ei miust saa hyvää kuvaa. Kuvassa olen ruma.
Hän on kaunis myös kuvissa, ei vain itse sitä ymmärrä.Luonnossa olet onneksi kaunis mutta kaikki ihmiset ei ole kuvauksellisia.
En vertaa muihin. Olen tyytyväinen ulkonäkööni. En saa hyvää kuvaa itsestäni. Vanha puhelin.Liika itsekritiikki ei ole hyväksi kenellekään. Vertaat itseäsi liikaa muihin kenties? Minä ainakin uskon, että olet kaunis nainen.
Kuinka niin onneksi?? Tämähän on piilokuittailua, haukkuminen verhottu kehumisen taakse.Luonnossa olet onneksi kaunis mutta kaikki ihmiset ei ole kuvauksellisia.
Laita viimeksi otettu kuva Nyt ainakin haluan nähdä sinut, itsevarmuus on kauniimpaa kuin liika meikkiEn vertaa muihin. Olen tyytyväinen ulkonäkööni. En saa hyvää kuvaa itsestäni. Vanha puhelin.