Mä haluun myös savusaunaanPuhu vaan omasta puolestas, mä olin tuohon aikaan kylässä syömässä ja oottelemassa savusaunan lämpiämistä
Tarkoitin siis Iltaa Ellu!
Mä haluun myös savusaunaanPuhu vaan omasta puolestas, mä olin tuohon aikaan kylässä syömässä ja oottelemassa savusaunan lämpiämistä
Määkin haluan uudestaan, eiku siis iltaa vaan elli!Mä haluun myös savusaunaan
Tarkoitin siis Iltaa Ellu!
Niin täälläkin. Mut jotenkin silti hyisempi kuin pari päivää(?) sitten kun oli 7 astetta pakkastaTäällä on ollut pakkasta - 5
Voisinkohan mä virittää tohon meidän pihavarastoon sellasenMääkin haluan uudestaan, eiku siis iltaa vaan elli!
tottaki voit, kasaat vain ison kivikeon nurkkaanVoisinkohan mä virittää tohon meidän pihavarastoon sellasen
Ei kukaan huomais kuitenkaan kun ulkona muutenkin tuoksui savulle illalla
Puhut vähän mutta asiaasavusauna on kyllä
ja paksu makuupussi niin tarkenis nukkuaIhan sairaan kylmä on joo. Ulkona siis.
Just tossa katselin, että helmikuun alussa Alicanten laitamilla maksaisi yhden makkarin huoneisto reilut kaksisataa per viikko.
Pysyis plussalla, aurinko paistaisi, ruoka ois edullista ja tuoretta ja mantelit alkaisivat kukkia. Nii, eikä ois liian kuuma. Voisi elää ihan farkuissa eikä tarvitsisi läästiä inhaa aurinkovoidetta itseensä.
Kävisköhän pienemmät kivet, niinkuin pihatien sora kun ei jaksais kaukaa hakeatottaki voit, kasaat vain ison kivikeon nurkkaan
ja ei muutako tuli /ceeseen
Mä oon kerran mutta niin ipanana etten kunnolla muista kokemusta.Mä en ole koskaan ollut savusaunassa. Iltaa kaikille.
Kuulostaa suunnitelmaltaIhan sairaan kylmä on joo. Ulkona siis.
Just tossa katselin, että helmikuun alussa Alicanten laitamilla maksaisi yhden makkarin huoneisto reilut kaksisataa per viikko.
Pysyis plussalla, aurinko paistaisi, ruoka ois edullista ja tuoretta ja mantelit alkaisivat kukkia. Nii, eikä ois liian kuuma. Voisi elää ihan farkuissa eikä tarvitsisi läästiä inhaa aurinkovoidetta itseensä.
ja se savusiika mitä tänään söinsavusauna on kyllä
Voi näköjään.Mä oon kerran mutta niin ipanana etten kunnolla muista kokemusta.
Mutta kesällä oltiin pari kuukautta mökillää missä oli savusauna eikä tullut kertaakaan lämmitettyä.
Miten tollo ihminen voi olla?
Lämmityksellä! Kummisetä opetti, että jos vuokraa espanjasta kämppää, niin pitää varmistaa että siinä on lämmitys.ja paksu makuupussi niin tarkenis nukkua
kuuluuko lämmityskulut vuokraan vai tuleeko ne itselle?Lämmityksellä! Kummisetä opetti, että jos vuokraa espanjasta kämppää, niin pitää varmistaa että siinä on lämmitys.
Ruutis tulee kyhäämään sen sulle, mutta varo vaan...hää haluaa myös olla mukana ensikertalaisena siellä lauteilla...nakkena..vierekkäinVoisinkohan mä virittää tohon meidän pihavarastoon sellasen
Ei kukaan huomais kuitenkaan kun ulkona muutenkin tuoksui savulle illalla
kuuluuko lämmityskulut vuokraan vai tuleeko ne itselle?
IltaaIltaa tänne