vierailija
no tietäähän sen jo. edellisetkin meni päin pyllyä.Höpöhöpö nyt taas.
no tietäähän sen jo. edellisetkin meni päin pyllyä.Höpöhöpö nyt taas.
Eikä menneetno tietäähän sen jo. edellisetkin meni päin pyllyä.
Sinä et tiedä mitään.no tietäähän sen jo. edellisetkin meni päin pyllyä.
Sinun kiusaaminen ei mene läpi. Yrität turhaan.Turhaan niitäkään kokeita teet. Et pääse läpi
meni. kerroit niinEikä menneet
Ei menneet, tein ne vaan eri päivänä...mitäpä jos nyt rauhotut?meni. kerroit niin
Häiriö, sanoin Häiriö!No en kyllä osaa sanoa, kerro sinä?
Vai oikein jäiriö
miten olet voinut kun olet vasta 30vVarmaan kivaa kun on välillä löysäilyä?
Mulle ei ole. 29v. menin tukka putkella. Vapaat on tylsiä.
en voi. kun narraat koko ajan ja huudat harmaanaEi menneet, tein ne vaan eri päivänä...mitäpä jos nyt rauhotut?
49v.miten olet voinut kun olet vasta 30v
Autossa matkalla kotiin.Missä te nyt olette kun mä olen kotona?
Sama mutta nyt taas kotonaAutossa matkalla kotiin.
En mä ainakaan mitään ole tulin juuri. Ulkona on kylmä viima hrrrrrMitäs harmaa on taas täällä ilkeillyt.
Heitä sinne kuljetuskoppaan herkkupala. Jos sen perässä menee.Huh,huomenna on kissojen rokotus
Saa nähdä meneekö tytöt itse kuljetuskoppiin vai saako jahdata kisuja pitkin kämppää
Varsinkin kun Herttaa ei saa ottaa syliin vaan rimpuilee heti pois.
Pittää kokeilla jos onnistuisiHeitä sinne kuljetuskoppaan herkkupala. Jos sen perässä menee.
Meillä meni aina kuljetuskoppaan mielellään, kun laittoi kopan eteisenlattialle niin siellä se jo oli ja jos kopan luukku ei ollut auki niin tuli heti hirveä huuto ja räpellys kun kiersi koppaa ja yritti avata sitä itse. Ja jos koppa unohtui eteiseen niin se meni sinne koppaan kiekumaan. mutta jos koppa oli vaikka keittiössä niin se ei häirinnyt.
Pittää kokeilla jos onnistuisi
3v sitten toinen meni uteliaisuuttaan ite koppaan jospa huomennakin
Nyt oon kotonaMissä te nyt olette kun mä olen kotona?
Puhu vaan omasta puolestas, mä olin tuohon aikaan kylässä syömässä ja oottelemassa savusaunan lämpiämistäen voi. kun narraat koko ajan ja huudat harmaana
Iltaa On kyllä jäätävä ilmaEn mä ainakaan mitään ole tulin juuri. Ulkona on kylmä viima hrrrrr
Iltaa kaikille