oot näemmä unehuttanu että meikä on peppumiähiiLaitetaas välillä Katerinee ettei mee ihan itkun tillitykseks ja tuossa videossa on ruutikselle tissiä ja kalamiehelle peppua ja Aqela pistää silmät kiltisti kiinni!
Höh, mä muistin että se oli noin päin...no tissit kalamiehelle ja kannikat sulle!oot näemmä unehuttanu että meikä on peppumiähii
Mä muistan!*rinta rottingilla*oot näemmä unehuttanu että meikä on peppumiähii
Pistä sitten parempiapaskoja kappaleita.
nuo nikin musavideot on hyviäMä muistan!*rinta rottingilla*
Laita ite parempii!paskoja kappaleita.
Tää on jotenkin niin tosi kiva*maistelee samalla Mantan paskakikkareita*
HuomentaPäivää, aamupala ja sitten kouluun.
Varmaan kivaa kun on välillä löysäilyä?Huomenta
Mulla on tässä jaksossa tosi tyhjä lukujärjestys, opistolla käyn kääntymässä muutaman tunnin per viikko, mutta parin viikon päästä kaksi koetta ja sitten taas uus jakso
Aijai, oon kokonaan unohtanu. Mä kun aina lähden palstalta, niin porhallan tuolla ja keskustelut unohtuu...pitää nyt käydä Liidölissä! Hyvä voide on tosi tärkeä.@Echo
Tulit mieleeni kun levittelin tätä itseeni:
Joko kokeilit? On ihanan tuoksuista ja vaikka tää on bodylle niin laitan ohuelti kasvoihinkin. Imeytyy supernopeasti, eikä jää tahmeaksi.
Halpakin voi olla hyvää!
Nyt kaikki Aatun valintaan ostamaan voiteita!
Agrimarketista saa samalla rahalla 10 litran saavin tummelia.Aijai, oon kokonaan unohtanu. Mä kun aina lähden palstalta, niin porhallan tuolla ja keskustelut unohtuu...pitää nyt käydä Liidölissä! Hyvä voide on tosi tärkeä.
Turhaan niitäkään kokeita teet. Et pääse läpiHuomenta
Mulla on tässä jaksossa tosi tyhjä lukujärjestys, opistolla käyn kääntymässä muutaman tunnin per viikko, mutta parin viikon päästä kaksi koetta ja sitten taas uus jakso
Emmä tiiä, vähän ikävä jo ja kotona tylsää...Varmaan kivaa kun on välillä löysäilyä?
Mulle ei ole. 29v. menin tukka putkella. Vapaat on tylsiä.
Vaikuttaako se putkiin jos rytmiin tulee jäiriö?Emmä tiiä, vähän ikävä jo ja kotona tylsää...
Mutta hei sulla parempi tilanne, kun voit pitää tukkaputkella hauskaa with U-Know-Who
Pistätte molemmille tukat putkille
JooEmmä tiiä, vähän ikävä jo ja kotona tylsää...
Mutta hei sulla parempi tilanne, kun voit pitää tukkaputkella hauskaa with U-Know-Who
Pistätte molemmille tukat putkille
Vaikuttaa sydämeen. Joillakin aika ikävästi.Vaikuttaako se putkiin jos rytmiin tulee jäiriö?
No en kyllä osaa sanoa, kerro sinä?Vaikuttaako se putkiin jos rytmiin tulee jäiriö?
Höpöhöpö nyt taas.Turhaan niitäkään kokeita teet. Et pääse läpi