Mikä mies tämä on,mitä teen...apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äijä ottaa rusinat pullasta, pitää monta vaihtoehtoa auki ja on kuin kuningas, vaikka sä pidät arkea yllä. Sillähän on ollu kissanpäivät.

Vie se ukko Uffin keräykseen.

Ap, otan osaa. Mies on puhdasverinen narsisti.

Sillä on vakava persoonallisuushäiriö, eikä se parane koskaan, ei koskaan. Näytellä takuulla osaa...

Tiedän pari vastaavaa miestä. Elämän tarkoitus heillä on lähinnä kaataa niin monta naista kuin mahdollista. Parisuhde ei ole mikään este. He ovat huipputason patologisia valehtelijoita, osaavat selittää itsensä ulos tilanteesta kuin tilanteesta.

Jätä, ehdottomasti jätä mies. He pystyvät tähän koska ovat täydellisen tunnekylmiä siinä, mitä he tekevät läheisilleen, siksi se on mahdollista.

Ettei vaan olisi hurjan mustasukkainenkin sinusta? Usein ovat äärimmäisen omistushaluisia.
Oletko sinkku?;)

Millä lailla se mustasukkaisuus ilmenee hänellä?
Voihan olla, että on mustasukkainen siitä ettei halua menettää lasten ja kodinhoitajaa?

Ei vaan kaiketi sietäisi ajatusta jos lähtisin edes baariin. Mutta käytännössä näkyy kyllä pienemmistäkin, kyselee kenen kanssa puhuin jos koputtaa tms...se sinällään omituista kun itse en ikinä ole häntä pettänyt tai antanut edes aihetta ajatella sinne päin.

Ei vaan kaiketi sietäisi ajatusta jos lähtisin edes baariin. Mutta käytännössä näkyy kyllä pienemmistäkin, kyselee kenen kanssa puhuin jos koputtaa tms...se sinällään omituista kun itse en ikinä ole häntä pettänyt tai antanut edes aihetta ajatella sinne päin.

No just!

Sairasta mustasukkaisuutta, osasin odottaakin. Narskuilla on äärimmäisen heikko itsetunto, sitä ei kyllä uskoisi, koska taitavina näyttelijöinä osaavat peittää senkin.

Ex-duunikaverin mies muistui nyt mieleen, se oli niin sairas, että kyttäsi parvekkeella kun vaimo meni lähiärkkärille tai roskia viemään. Epäili aina että ehti käydä huorimassa jopa siinä välissä :cautious:

Toinen mies (jonka vaimo oli huomattavan älykkäämpi ja korkealle koulutettu psykologian alalla, meni vipuun hänkin) tenttasi kun vaimo meni lähikauppaan, ja väitti pokkana että oli suhde kauppiaan kanssa.

Kaupungilla nappasi naamasta kiinni, kun nainen normaalisti vaan katseli ihmisvilinää. Katsoi silmiin vihaisena :mad: ja sanoi "sinä olet minun, vain minun". Pitkä juttu, väkivaltaakin kuvioissa, mutta päätyi kaameaan eroon ja naisen hermoromahdukseen. Mutta on onneksi selvinnyt siitä ja pärjää omillaan nykyisin :)(y)

Eli ainoa neuvo näissä kaameissa tapauksissa on "PAKENE!!!"

• Tykkää
Reactions: Echo
Kauheita tarinoita:( sen verran puolustan ettei mies ole ikinä noin sairaalloisen mustis ollu ja väkivallan pelkoa ei ole,mut koen kyllä henkisenä nämä tapahtuneet. Ei jätä taakseen mitään,vanhat hoidot jää ns.auki,mua kyllä sanoilla helppo jättää,useastikin. Tämäkin outoa, itse en oo jättämisillä uhkaillut vaikka ois ollu aihetta

Kauheita tarinoita:( sen verran puolustan ettei mies ole ikinä noin sairaalloisen mustis ollu ja väkivallan pelkoa ei ole,mut koen kyllä henkisenä nämä tapahtuneet. Ei jätä taakseen mitään,vanhat hoidot jää ns.auki,mua kyllä sanoilla helppo jättää,useastikin. Tämäkin outoa, itse en oo jättämisillä uhkaillut vaikka ois ollu aihetta
Kyllä hän on sua kohtaan väkivaltainen ja henkinen väkivalta voi jättää pahemmat traumat ja arvet kuin fyysinen väkivalta.
Itse kumpaakin kokenut ja voin sanoa ettei mikään satuta niin paljon kuin jättämiset, niillä uhkailu ja ihme salailut sekä syytökset.
Sä tulet vielä pärjäämään ja löytämään ihmisen, joka kohtelee sinua paremmin...mutta ennen kuin paraneminen voi alkaa, sun täytyy lähteä tai touhu vaan jatkuu.

• Tykkää
Reactions: Latimeria
No lyhyesti sanottuna, se mies on pettäjä. Syystä tai toisesta ei osaa sitoutua toiseen ihmiseen. Ja ainakin juttujesi perusteella ennuste tästä "vaivasta" paranemiseen ei ole kovin hyvä. Eli nyt sinun on vain päätettävä, oletko valmis jakamaan elämäsi sellaisen miehen kanssa, joka aina silloin tällöin sortuu pettämään sinua.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Hänestä riittää monelle, ja saa riittääkin, ei siinä ole mitään pahaa. Pahaa siinä on se ettei ole rehellinen ja puhu suoraa "toiveistaan", vaan valehtelee, käyttää sua hyväkseen, salailee

Miksi ihmiset tekee näin toisilleen, tekee ihan pahaa ap puolesta, voimia.
Kaveri myös kävi samantyylistä läpi ja oli tuskaa seurata sivustakin kuinka mies häntä kohteli.

Mutta älä huoli, en usko että ero tästä miehestä on kovinkaan dramaattinen... et vain enää itse ehdota tapaamisia, ja kun mies ehdottaa niin sulla on jotain muuta, väsy, tai nähdää ens viikolla.

Miksi ihmiset tekee näin toisilleen, tekee ihan pahaa ap puolesta, voimia.
Kaveri myös kävi samantyylistä läpi ja oli tuskaa seurata sivustakin kuinka mies häntä kohteli.

Persoonallisuushäiriöiset eivät näe mitään vikaa käytöksessään :(

Ovat parantumattomia, ja siksi ei pidä kituuttaa, kärsiä ja hukata vuosia kamalassa parisuhteessa.

Joa olisin sietänyt noin pitkään paskaa, niin nappaisin minäkin rusinat pullasta. -Eli mies voisi puolestaan hoidella lapsosia kun mä kävisin missä mielin ja tsekkailisin miesmarkkinoita.

Eli ihana suhde on sellanen missä mies pettää ja valehtelee?

Ap esittää asian niin, että "suhde" on ihana ja pettäminen&valehtelu on jotenkin erillään siitä. Esitän eriävän mielipiteeni. Mies pettää ja valehtelee ihan siinä teidän suhteessa.

Mitä sanoisit sun tyttärelle, jos hän kertoisi olevansa samanlaisessa suhteessa?

Yhteistyössä