V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko sinkku?Ap, otan osaa. Mies on puhdasverinen narsisti.
Sillä on vakava persoonallisuushäiriö, eikä se parane koskaan, ei koskaan. Näytellä takuulla osaa...
Tiedän pari vastaavaa miestä. Elämän tarkoitus heillä on lähinnä kaataa niin monta naista kuin mahdollista. Parisuhde ei ole mikään este. He ovat huipputason patologisia valehtelijoita, osaavat selittää itsensä ulos tilanteesta kuin tilanteesta.
Jätä, ehdottomasti jätä mies. He pystyvät tähän koska ovat täydellisen tunnekylmiä siinä, mitä he tekevät läheisilleen, siksi se on mahdollista.
Ettei vaan olisi hurjan mustasukkainenkin sinusta? Usein ovat äärimmäisen omistushaluisia.
Tai suoraan ongeömajätelaitokselleÄijä ottaa rusinat pullasta, pitää monta vaihtoehtoa auki ja on kuin kuningas, vaikka sä pidät arkea yllä. Sillähän on ollu kissanpäivät.
Vie se ukko Uffin keräykseen.
Latimerian narsku-diagnoosi sai vahvistusta tuon viestisi myötä...Ja kyllä,on minusta mustasukkainen, enkä siis itse ole yksin missään käynytkään![]()
Kyllä, tuota ei voi laittaa kiertoon.Tai suoraan ongelmajätelaitokselle
Ja kyllä,on minusta mustasukkainen, enkä siis itse ole yksin missään käynytkään![]()
Ei vaan kaiketi sietäisi ajatusta jos lähtisin edes baariin. Mutta käytännössä näkyy kyllä pienemmistäkin, kyselee kenen kanssa puhuin jos koputtaa tms...se sinällään omituista kun itse en ikinä ole häntä pettänyt tai antanut edes aihetta ajatella sinne päin.
Kyllä hän on sua kohtaan väkivaltainen ja henkinen väkivalta voi jättää pahemmat traumat ja arvet kuin fyysinen väkivalta.Kauheita tarinoitasen verran puolustan ettei mies ole ikinä noin sairaalloisen mustis ollu ja väkivallan pelkoa ei ole,mut koen kyllä henkisenä nämä tapahtuneet. Ei jätä taakseen mitään,vanhat hoidot jää ns.auki,mua kyllä sanoilla helppo jättää,useastikin. Tämäkin outoa, itse en oo jättämisillä uhkaillut vaikka ois ollu aihetta
Miksi ihmiset tekee näin toisilleen, tekee ihan pahaa ap puolesta, voimia.
Kaveri myös kävi samantyylistä läpi ja oli tuskaa seurata sivustakin kuinka mies häntä kohteli.