Mikä mies tämä on,mitä teen...apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli ollaan oltu 2v yhdessä. Suhde ihana, yhteisiä lomareissuja ja vietetty uusioperhe elämää jossa molempien lapset vahvasti läsnä. Asutaan vielä kumpikin omissamme. Olen kokenut elämässäni hurjia asioita ennen hänen tapaamistaan,joten olen jäänyt "kiinni" suhteeseen, joka kaiken ihanuuden keskellä näyttää myös toisen puolensa...Eli...
Oltiin yhdessä 3kk kun mies oli vienyt kotiinsa toisen naisen baari reissun päätteeksi,ei kertonut tästä minulle vaan jäi kiinni muutoin. Päätimme jatkaa,hän niin vakuutteli että nyt tajuaa että rakastaa..
Aistin aina välillä ettei kaikki ole kunnossa kunnes reilu vuosi oltuamme yhdessä löysin toisen puhelimen,hän sen avasi riidan keskellä ja silmiini tuli tinderiä,vale face profiilia, suuri määrä viesti ketjuja. Selvisi viesteistä että oli myös toinenkin fyysinen pettäminen toisen naisen kanssa,salaisia baarireissuja kun itse nukuin kotonani lasten kanssa, minulle vain tekeytynyt alkavansa nukkumaan.
Silti...tässä nyt yritetty jatkaa,hän haluaisi muuttaa yhteen,olen kuulemma elämänsä nainen. Mutta,yhtäkkiä nyt silmäni aukesi koko hässäkälle..Itse olen ollut hänelle luottamuksen arvoinen täysin,rakastanut häntä suuresti ja yhtäkkiä tunnen itseni hyväksikäytetyksi paskaksi. Hoidellut paljon hänen lapsiaan ja siivoillut hänen kotiaan, senkö vuoksi hän haluaa olla kanssani..seksiä ollut meillä aina runsaasti. Olen odottanut yliampuvaa katumusta, keskusteluja,mitään en saa. Vain anteeksi pyytää. Ei mun silmiin kadu juuri yhtään eikä ole pitänyt huolta minusta miten voin näiden kaikkien pettämisten jälkeen. Jos voin huonosti, hän sulkee puhelimen eikä jaksa kuunnella pahaa oloani. Mitä teen ja miten kukaan voi näin tehdä toiselle jos rakastaa minua? Mitä sinä tekisit minun housuissani?

Mitä sinä tekisit minun housuissani?
Luovuttaisin.
Ei varmasti olisi helppoa, mutta eipä siinä olis oikein muuta vaihtoehtoa...eihän hän kerran osoita aitoa katumusta tai edes yritä muuttua.
Tuntuu että sä olet hänelle siivooja, lastenhoitaja ja patja...kaikkea mitä hän tahtoo.

Luovuttaisin.
Ei varmasti olisi helppoa, mutta eipä siinä olis oikein muuta vaihtoehtoa...eihän hän kerran osoita aitoa katumusta tai edes yritä muuttua.
Tuntuu että sä olet hänelle siivooja, lastenhoitaja ja patja...kaikkea mitä hän tahtoo.
Saatat olla oikeassa, olen antanut mahdollisuutta toisen perään,uudelleen ja uudelleen,hajottanut itseni ja hän sen kyllä huomannut miten olen mennyt rikki. Olen odottanut että hänen silmät aukeaa kunnolla mut ei tahdo jaksaa enää itse..

Itse sen jo sanotkin:
..."..miten kukaan voi näin tehdä toiselle jos rakastaa minua?"

Jo kirjoituksesi kertoo, ettet ole onnellinen. Olet antanut hänelle paljon mutta itse et ole saanut takaisin juuri mitään. Jo se, ettei mies näe tarpeelliseksi lohduttaa sinua tai kuunnella ja siten jakaa huonojakin tuntojasi kertoo tunnekylmyydestä sinua kohtaan. Kohtele itseäsi paremmin ja lähde.

Itse sen jo sanotkin:
..."..miten kukaan voi näin tehdä toiselle jos rakastaa minua?"

Jo kirjoituksesi kertoo, ettet ole onnellinen. Olet antanut hänelle paljon mutta itse et ole saanut takaisin juuri mitään. Jo se, ettei mies näe tarpeelliseksi lohduttaa sinua tai kuunnella ja siten jakaa huonojakin tuntojasi kertoo tunnekylmyydestä sinua kohtaan. Kohtele itseäsi paremmin ja lähde.

Kiitos❤en ole kelleen uskaltanut puhua, kehdannut, ja huomaan miten rikki olenkaan,kirjoituksesi sai kyyneliin. Tiedän että.jos lähden,menetän ihanan ihmisen, mutta kun hänessä tämä toinen puoli mitä en kestä ja satuttaa liikaa. Pakko yrittää kerätä voimia ja alata arvostamaan itseäni.

Kiitos❤en ole kelleen uskaltanut puhua, kehdannut, ja huomaan miten rikki olenkaan,kirjoituksesi sai kyyneliin. Tiedän että.jos lähden,menetän ihanan ihmisen, mutta kun hänessä tämä toinen puoli mitä en kestä ja satuttaa liikaa. Pakko yrittää kerätä voimia ja alata arvostamaan itseäni.
Eihän ero ikinä helppo ole, kun tunteista on kuitenkin kyse. Mutta silloin, kun yhteiselossa on enemmän läsnä negatiivisia tuntoja ja ahdistusta, kyyneleitä enemmän kuin yhdessä nauramista, niin onhan se selvää, että on aika rakastaa itseään ja päästää toinen menemään.

Selviät kyllä. :)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Saatat olla oikeassa, olen antanut mahdollisuutta toisen perään,uudelleen ja uudelleen,hajottanut itseni ja hän sen kyllä huomannut miten olen mennyt rikki. Olen odottanut että hänen silmät aukeaa kunnolla mut ei tahdo jaksaa enää itse..
Sä selviät kyllä ja rakennat itsestäsi vahvan ihmisen, vaikka siihen aikaa voi mennäkin...mutta turvaudu ystäviisi ja muihin perheenjäseniin, äläkä salaa niitä asioita mitä se ihminen on sulle tehnyt.

Kiitos elena! Olenkin kaikilta salannut,vain yksi ystävä tietää tilanteen. Halunnut nähdä vain tämän puoliskon joka ihana mulle ja lapsille ja siitä myös muille kertonut. Nytkin itken tätä kirjoittaessa,muistan kun tässä yksi ilta sanoin hänelle että jos välität lapsistani,miten voit kohdella heidän äitiä näin. Haluan tuon päättäväisyyden nyt itseeni täysin ja kunnioittaa itseäni

....se tuntuu pahalle, koska sisimmissäs jo tiedät ettei se tilanne muuksi muutu, tuntuu pahalle kun jo nyt on kohdeltu näin.
Mulle aikoinaan parisuhteen alussa kävi samalla tavalla ja silloin sanottiin, että jos kerta rakastat, niin kyllähän silloin pystyt antaa anteeksi. Mutta ei, ei se pohjimmainen käytös ole sieltä mihinkään muuttunut.. itsekin olisin kaivannut sitä "yliampuvaa" anteeksipyyntöä, hyvitystä ja katumusta.. myöhemmin selvisi, että ei hän edes oikeesti pyytänyt anteeksi, vaan vain pahoitteli sitä että oli aiheuttanut mulle pahan mielen...
Jälkeen päin olen miettinyt, että kyllä se on se tapailuaika ja seurusteluaika niitä kun määrittää hyvin paljon sitä tulevaa parisuhdetta.. Sitä saa mitä tilaa, ja sitä sää mitä annetaan... ketään ei voi pakottaa, eikä muuksi muuttaa...

Yhteen en muuttaisi. Jatkaisinko tapailua, ehkäpä. Sietäisinkö valehtelua? En osaa sanoa. Toivoisin että ei valehtelisi, sanoisi vaikka että "On nyt muuta", mutta tommosten hyvän yön toivottelu on inhottavaa jos toinen lähteekin baariin..

Joo,minustakin tuntuu että hän lähinnä pahoittelee sitä että jäi kiinni:( varmasti jatkuisi tänä päivänäkin viestittelyt jos en olisi puhelinta löytänyt.

Kiitos elena! Olenkin kaikilta salannut,vain yksi ystävä tietää tilanteen. Halunnut nähdä vain tämän puoliskon joka ihana mulle ja lapsille ja siitä myös muille kertonut. Nytkin itken tätä kirjoittaessa,muistan kun tässä yksi ilta sanoin hänelle että jos välität lapsistani,miten voit kohdella heidän äitiä näin. Haluan tuon päättäväisyyden nyt itseeni täysin ja kunnioittaa itseäni
ja muistat ettet sinä ole tässä tarinassa se jonka täytyy hävetä vaan se toinen, sen takia on tärkeää ettet salaa enää ja kärsi näistä asioista yksin.

• Tykkää
Reactions: Aqela
Enkä usko kestäväni enää yhtäkään hänen mielenkiintoa toisia naisia kohtaan,sekin tässä pelottaa. En osaa tai sit osaan suhtautua oikein,ne satuttaa ihan htisti...
Niin sääli vain että hän olisi tosiaan ihana mies ilman tota säätämistä, tai loppujen lopuksi, tiedänkö edes kuka ja mikä hän on

Kohteleeko kukaan mies tollein edes kavereitaan? Valehtelee.

Toisaalta, sää oot vähän niin kuin äiti tälle miehelle, siivoot, pidät huolta, Kyselet kuulumiset, hoidat lapset ja sulla on leikkiseuraakin lapsille, mutta sulle voi myös valehdella päin naamaa, että joo joo, olen ihan kunnollinen naisille, joojoo menen nukkumaan, joojoo käytän kännykkää nätisti, joojoo ihan vaan mennään vaeltamaan ja uimaan ja kalastamaan kun lähdetään kavereiden kanssa lomalle. Joojoo.

Joidenkin naisten ajatusmaailma on aivan täysin käsittämätön. Eihän tuollaista spekulointia voi millään järjellä ymmärtää.

"Ihana suhde"
"Olen odottanut, että hänen silmät aukeaa"
"Jos lähden, menetän ihanan ihmisen"

Uskomatonta paskaa. Aloittajan täytyy olla sitä naistyyppiä, joka jäisi väkivaltaiseenkin suhteeseen ja iloitsisi niistä ihanista päivistä kun mies ei löisi ihan niin montaa kertaa kuin edellisenä. "Jaska löi mua tänään vain kahdesti ja vain avokämmenellä, sen täytyy rakastaa mua ja olla muuttumassa, koska eilen tuli nyrkistä kolme kertaa"

• Tykkää
Reactions: Echo
Joidenkin naisten ajatusmaailma on aivan täysin käsittämätön. Eihän tuollaista spekulointia voi millään järjellä ymmärtää.

"Ihana suhde"
"Olen odottanut, että hänen silmät aukeaa"
"Jos lähden, menetän ihanan ihmisen"

Uskomatonta paskaa. Aloittajan täytyy olla sitä naistyyppiä, joka jäisi väkivaltaiseenkin suhteeseen ja iloitsisi niistä ihanista päivistä kun mies ei löisi ihan niin montaa kertaa kuin edellisenä. "Jaska löi mua tänään vain kahdesti ja vain avokämmenellä, sen täytyy rakastaa mua ja olla muuttumassa, koska eilen tuli nyrkistä kolme kertaa"

Valitettavasti tässä on paljon totuutta...

Ap, otan osaa. Mies on puhdasverinen narsisti.

Sillä on vakava persoonallisuushäiriö, eikä se parane koskaan, ei koskaan. Näytellä takuulla osaa...

Tiedän pari vastaavaa miestä. Elämän tarkoitus heillä on lähinnä kaataa niin monta naista kuin mahdollista. Parisuhde ei ole mikään este. He ovat huipputason patologisia valehtelijoita, osaavat selittää itsensä ulos tilanteesta kuin tilanteesta.

Jätä, ehdottomasti jätä mies. He pystyvät tähän koska ovat täydellisen tunnekylmiä siinä, mitä he tekevät läheisilleen, siksi se on mahdollista.

Ettei vaan olisi hurjan mustasukkainenkin sinusta? Usein ovat äärimmäisen omistushaluisia.

• Tykkää
Reactions: Echo
Anna vielä ainakin sata mahdollisuutta, kyllä se siitä! Sinä voit eheyttää miehen ja "saada hänen silmänsä aukeamaan"! Vain hieman lisää tinderöintiä ja salapanoja, niin sitten mies varmasti muuttuu!

Oikeasti, mitä helvettiä?

Katso itseäsi peilistä ja lupaa rakastaa sitä ihmistä, jonka siellä näet. Teet sitten niinkuin hänelle on hyväksi, pitkällä tähtäimellä. Nyt sattuu, kun ero tulee, mutta myöhemmin voit katsoa jälleen peiliin ja todeta, että on hyvä olla. Sä pärjäät!

Yhteistyössä