Kela ei hyväksy sairaslomaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"But nothing happens. Although the cholesterol campaign is one of the greatest mistakes in the medical world; although it has caused serious side effects in millions of healthy people; and although billions if not trillions of dollars have been spent in vain, politicians prefer to listen to professors when it comes to medical problems, and most of the professors in this area are unwilling to admit that what they have taught during many years is wrong. If the truth becomes known for the world, most of them may even loose large amounts of money from the drug companies"
 
vierailija
Jaa, no minua nuo ei koske kun en käytä mitään päihteitä ja lääkkeitäkin vain ohjeen mukaan. Ja en käytä mitään opioideja, rauhoittavia tai muitakaan päänsekoittamiseen käytettäviä lääkkeitä.
Mutta kela voi yrittää väittää, että sairautesi johtuu liiasta lääkkeenkäytöstä vaikka lääkäri on sinulle ne määrännyt nimenomaan siihen sairauteen miksi olet työkyvytön. Näin kävi minulle.
 
vierailija
Mutta kela voi yrittää väittää, että sairautesi johtuu liiasta lääkkeenkäytöstä vaikka lääkäri on sinulle ne määrännyt nimenomaan siihen sairauteen miksi olet työkyvytön. Näin kävi minulle.
Voihan se johtuakin? Harvat niistä parantavat vaivaa, unohtuu usein, kun niitä oireisiin on määrätty. Syitä ei kukaan piittaa selvittää ja niin löytyy uusi syndrooma tai muuta?
 
vierailija
Siinä vaan soijakauppias ihmettelee, miksi ihmiset täytyy pakottaa ostamaan hänen tuotteitaan:sneaky:

Ei olis afrikkalaisillakaan mitään hätää, jos eivät olisi pilanneet peltojaan puuvillakasvin kasvattamiseen käytetyillä myrkyillä.
Tänään Iltalehdessä:
"Kiina sitoutuu ostamaan 200 miljardilla dollarilla aikaisempaa enemmän yhdysvaltalaisia tuotteita seuraavan kahden vuoden aikana. Ne ovat maataloustuotteita, mutta myös koneita ja palveluita."
 
vierailija
Valitettavasti joudut viemään 3 kk sairasloman b lausunnon. Näin kävi yhdellä tuttavalla, oli onettomudessa, joutui selkkäl eikkaukseen. Oli jo tiedossa että ainakin 9 kk sairasloma. Joutui kolmen kk välein viemään sen b lausunnon. Ei kelvannut se 9 kk 9 kk sairasloma.
 
vierailija
Lue sen hylkäämisen perustelu. Siinä selviää miksi ei ole hyväksytty.
Ja täällä on jo tuo 90pv ja b lausunto ja muut mainittu.
Turhat saikut joutaakin karsia pois.
 

Yhteistyössä