vierailija
Nonni, taasMä oon varmasti kaikista hauskoin ja fiksuin.
Nonni, taasMä oon varmasti kaikista hauskoin ja fiksuin.
Saisko sua millään nauramaan tai hyvälle tuulelle?Turha esittää hauskaa,ei naurata ja en tykännyt.Voisitko lopettaa,mene pesemään vaikka sillipi//usi
EiSaisko sua millään nauramaan tai hyvälle tuulelle?
No itseasiassa, nyt kun mainitsit niin kyllä! Mun täytyy lähteä ostamaan glögiä ja koiralle luita.Ei
Saisko sua millään poistumaan täältä?
Väärin.Ei se tee minusta egoistia kun en pidä sinua viehättävänä.Täällä on paljon viehättävämpiä naisia kuin sinä ja hauskempia.No itseasiassa, nyt kun mainitsit niin kyllä! Mun täytyy lähteä ostamaan glögiä ja koiralle luita.
Vietä oikein kiva iltapäivä, tsemppiä.
Btw: Taidat olla egoisti jolla on tosi huono maku kun oot kiinnostunut enempi itsestäs kun minusta.
OnNää on hyviä!!!
ÄäliöOn
Oon rätkätellyt näille ja ihmisten puolueen videoille täällä vuorotellen
Ei ole väärin olla ylpeä lapsistaan Jos meidän jälkeläinen pelaisi lätkää niin olisin yhtä hurahtaneena menossa mukanaJoo eihän näitä nyt tv-ohjelmana näytetä mutta kyllä nää kaikki ottelut kuvataan ja esitetään netissä, ja on ihan yleisesti katsottavana. Ja se on kyllä kiva, niin saa rauhassa katsella kotonakin laadukkaasti kuvattua matsia.
Kuuluupas hienosti muuten ku siskonsa huutaa kuin syötävä kun broidi teki maalin!
Voihan tää olla vähän ärsyttävää ku horisen näistä lasten harrastuksista! Oon vaan niin tohkeissani ja iloinen, että tätä on vaikea pitää sisällä!
Sä se jaksat aina olla yhtä aurinkoinen ja piristävä tapausÄäliö
KylläSä se jaksat aina olla yhtä aurinkoinen ja piristävä tapaus
Oikein hyväntuulen lähettiläs
Oletko sä jotenkin yksinkertainen? Ja miksi aina orava sun kuvassa, kiihotutko siitä?Jahas, kaupassa käyty... Piti ostaa huomiselle ruuat, ostoksista päätellen meillä siis syödään leipää, tusseja ja tyynynliinoja
......Tai sitten täytyy huomenna käydä uudestaan
Voi ihana emar simpanssi . Voi sua.
Älä Kurista koiraa
Sä sen tiedätOnko tuo harmaa selostaja mies vai nainen ja onko heitä useampi kuin yksi?