Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Päivää!:)

Olipas muuten metsässä vauhtia tänään koiran kanssa! Se jahtas myyriä ja jäniksiä niin että havunneulat pöllysi!:LOL:

Mitä teen kun saan olla ihan rauhassa yksin kotona.:oops:
On vähän omaa kivaa.:oops:

Katselen pojan kiekkopeliä telkkarista ja kommentoin sitä suureen ääneen.:D
No EI sitä televisiosta näytetä.ei sieltä mitättömyyksien pelejä tule. Ellet kuvannut kameralla ja sitten katso sitä telkusta

:ROFLMAO:(y)
No EI sitä televisiosta näytetä.ei sieltä mitättömyyksien pelejä tule. Ellet kuvannut kameralla ja sitten katso sitä telkusta
Joo eihän näitä nyt tv-ohjelmana näytetä mutta kyllä nää kaikki ottelut kuvataan ja esitetään netissä, ja on ihan yleisesti katsottavana.(y) Ja se on kyllä kiva, niin saa rauhassa katsella kotonakin laadukkaasti kuvattua matsia.
Kuuluupas hienosti muuten ku siskonsa huutaa kuin syötävä kun broidi teki maalin!:ROFLMAO:

Voihan tää olla vähän ärsyttävää ku horisen näistä lasten harrastuksista!:oops: Oon vaan niin tohkeissani ja iloinen, että tätä on vaikea pitää sisällä!:coffee::oops:

• Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
:ROFLMAO:(y)Joo eihän näitä nyt tv-ohjelmana näytetä mutta kyllä nää kaikki ottelut kuvataan ja esitetään netissä, ja on ihan yleisesti katsottavana.(y) Ja se on kyllä kiva, niin saa rauhassa katsella kotonakin laadukkaasti kuvattua matsia.
Kuuluupas hienosti muuten ku siskonsa huutaa kuin syötävä kun broidi teki maalin!:ROFLMAO:

Voihan tää olla vähän ärsyttävää ku horisen näistä lasten harrastuksista!:oops: Oon vaan niin tohkeissani ja iloinen, että tätä on vaikea pitää sisällä!:coffee::oops:
Teennäistä lässytystä,keneen koetat tehdä vaikutusta tällä kertaa?

Tuttu juttu show maikkarilla vaikutti aika hauskalta. Käänsin kanavaa ni siellä kyseltiin joltain mieheltä, että onko vaimolla posliini, luomu vai muotoiltu.:D Olin vähän et mitä hittoo.:D
Koivusalo vetää sitä sen puoliseiskan juontajan kanssa, siis showta vetää!

vierailija
:ROFLMAO:(y)Joo eihän näitä nyt tv-ohjelmana näytetä mutta kyllä nää kaikki ottelut kuvataan ja esitetään netissä, ja on ihan yleisesti katsottavana.(y) Ja se on kyllä kiva, niin saa rauhassa katsella kotonakin laadukkaasti kuvattua matsia.

:rolleyes:

Yhteistyössä