Nyt alkoi tekemään mieli ribsejä...Mies teki tällä kertaa, meillä ribsit pintamaustetaan hyvissä ajoin ja sit kun ne on uunissa lämmitelleet muutaman tunnin, nostetaan lämpöä ja huitastaan bbq soossit päälle. Valmiskastike on, ei väännelty itse
Nyt alkoi tekemään mieli ribsejä...Mies teki tällä kertaa, meillä ribsit pintamaustetaan hyvissä ajoin ja sit kun ne on uunissa lämmitelleet muutaman tunnin, nostetaan lämpöä ja huitastaan bbq soossit päälle. Valmiskastike on, ei väännelty itse
Apua. Ei niitä hauduteta monta tuntia. 225° ja15 min.Mies teki tällä kertaa, meillä ribsit pintamaustetaan hyvissä ajoin ja sit kun ne on uunissa lämmitelleet muutaman tunnin, nostetaan lämpöä ja huitastaan bbq soossit päälle. Valmiskastike on, ei väännelty itse
Oot jotenkin melko epälooginen.No et ainakaan mikään lähihoitaja ole...
Etkä paljon mikään muukaan jos koiraa pitää raahata työpaikalle
Varmaan sekä ettäEli pääsee työmaalle tai koira ottaa asiakkaan huostaansa.
Oon tehnyt aika paljon töitä, perhe vie loppuajan ja iltaisin on välillä niin väsyny että tipahtaa alta sekunnin Huomenna pitäis vielä mennä mut (onneks) tää sunnuntai peruuntui, tosin lähetäänpä sitten sukuloimaan ettei liikaa pääse laiskistuun silloinkaanMoi. Eipä ole paljon sua täällä näkynyt?
Enhän. Ei moneen ammattiin saa eikä voi ottaa koiraa mukaan....Oot jotenkin melko epälooginen.
Jo on hävytöntä tällanen touhuNyt alkoi tekemään mieli...
Hyvä seksi, parempi mieli. Vai oliko se ruoka...Jo on hävytöntä tällanen touhu
Juu tee sää niin, mä mieluummin syön meheviä ribsejä luistaan irtoavilla lihoillaApua. Ei niitä hauduteta monta tuntia. 225° ja15 min.
No voi..Oon tehnyt aika paljon töitä, perhe vie loppuajan ja iltaisin on välillä niin väsyny että tipahtaa alta sekunnin Huomenna pitäis vielä mennä mut (onneks) tää sunnuntai peruuntui, tosin lähetäänpä sitten sukuloimaan ettei liikaa pääse laiskistuun silloinkaan
Hyvä ruoka parempi seksi?Hyvä seksi, parempi mieli. Vai oliko se ruoka...
Tietyt ruoat lisäävät seksuaalista halukkuutta, esim. alkoholiHyvä ruoka parempi seksi?
Mä oon viimeks syöny ribsejä joskus pari vuotta sitten kun yks ihku tyyppi täältä palstalta tuli niitä tänne meille tekemään.Se ois sitten iltapalan aika.
Ribsejä!
Mitä? Viattomasti katottu telkkua.No vähän vaan
Mitäs olit toisaalla tekemässä tuhmuuksiasi
Ja akeila ei vaan saa. Ei niin millään...Tietyt ruoat lisäävät seksuaalista halukkuutta, esim. alkoholi
Mää syön mielummin oikeata lihaa ja jätän teurasjätteet koiralle. Mausteilla ja markkinoinnilla on saatu luille parempi kilohinta kun paistille.Juu tee sää niin, mä mieluummin syön meheviä ribsejä luistaan irtoavilla lihoilla
Mä en oikein osaa levätä silloin kun on töissä kiireaika, käyn vähän ylikierroksilla koko ajan... mut kuitenkin mä nukun myös paremmin kuin muulloinNo voi..
Muista myös levätä.
Ei se auta ketään jos itsesi piippuun vedät. Kaikki kyläilyt voi aina perua tai siirtää jos tuntuu että nyt olisi pakko levätä
Nii ''viattomasti''Mitä? Viattomasti katottu telkkua.
Kuinka moneen?Enhän. Ei moneen ammattiin saa eikä voi ottaa koiraa mukaan....
Nii mutta toisaalta alkoholi laskee miesten lipidoakin myösTietyt ruoat lisäävät seksuaalista halukkuutta, esim. alkoholi
No toi on totta että hinnat on lähtenyt käsistä, ihan ylihinnoiteltuja nykyään. Mutta helkkarin hyviä näistä saa kun osaa tehdäMää syön mielummin oikeata lihaa ja jätän teurasjätteet koiralle. Mausteilla ja markkinoinnilla on saatu luille parempi kilohinta kun paistille.
No jos sammuu niin näin on näppylätNii mutta toisaalta alkoholi laskee miesten lipidoakin myös
Luun lähellä on se maukkain lihaNo toi on totta että hinnat on lähtenyt käsistä, ihan ylihinnoiteltuja nykyään. Mutta helkkarin hyviä näistä saa kun osaa tehdä