Mulla on mennyt ohi, että mitä täällä on vieraiija mennyt kirjoittamaan mutta joskus on parempi, että ei tiedä kaikkea
Mulle on tullut yhtäkkiä alkuviikon masiksen jälkeen "suvantovaihe". Oon kunnon jouluhullu ja oli ihana nyt kun vaihtui marraskuuhun, niin sai laittaa kynttelikön ikkunalle ja fiilistellä parilla joululaululla
Sanoin alkuviikosta, että meinaan käydä yk 6:n jälkeen yksityisellä tarkastamassa alakerran mutta varasinkin sen jo ensi kierrolle oletetun ovulaation kohdille. Toki jos sattuisi tulemaan lottovoitto, että tästä kierrosta raskautuisin, niin sitten sen voisi perua. Se onkin varmaan rauhoittanut myös tätä mieltä, että sitten jos ja kun menkat alkaa vajaan parin viikon päästä, niin pääsen ainakin käymään gynellä. Ja tosiaan, siis ihan _pääsen_ käymään gynellä
Varasin siisajan itselleni fertinovaan hedelmällisyyskatsaukseen, johon kuuluu myös ultra. Onko teistä kukaan käynyt tuossa aiemmin? Gynellä käynti tulee muutenkin tarpeeseen kun mulla on tuota laskeumaa jäänyt esikoisen synnytyksestä johon kukaan julkisen puolen lääkäri ei oo ottanu kantaa aiemmin. Siinä on hyvä hetki kysyä siitäkin.
Ja onnea kaikille plussanneille!