Täh? Meinaat, että olen kateellinen, kun osaa itse mutristaa suutani raolleenHappamia sano kettu...
Joo, näin sen täytyy olla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täh? Meinaat, että olen kateellinen, kun osaa itse mutristaa suutani raolleenHappamia sano kettu...
Tuo on niistä huippumalli-haussa-ohjelmista matkittu ilme. Niissä tyra bänks aina käskee hengittämään huulten raosta sisäänpäin kuvanottohetkelläInstagran sukupolvea. Ennen vanhaan opeteltiin hymyilemään ja katsomaan silmiin. Nykyään opetellaan hengittämään sensuellisti suun kautta ja katsomaan kaukaisuuteen.
+ noi muut näytti jotenkin ''kylmiltä''.En tiedä onko usein niin näissä kisoissa, että vain yksi erottuu joukosta.
Minun mielestä Inna on kirkkaasti kisan voittaja!
Inna on kaunein, suloisin ja seksikkäin sekä hänellä on todella kaunis hymy!
Hän myöskin näyttää kaikista ystävällisimmältä ja hymy vaikuttaa luonnolliselta.
Hän on varmasti kaunis myös ilman meikkiä sillä hänellä on symmetriset kasvot, sopivan kokoiset silmät, nenä ja huulet.
Jos nuo muut osallistujat olisivat hymyilleet aidosti, tai edes hymyilleet, olisivat he ehkä näyttäneet nätimmältä. Minusta suurin osa eivät olleet edes kauniita.
Minä en tykkää, että naisella on tatuointeja, niitä näytti olevan muutamalla!Mun mielestä tatuoinnit ei sovi missikisoihin lainkaan. Ehkä tatskat sopisi paremmin johonkin prätkämessuilla järjestettäviin prätkätyttökisoihin tai rokkityttökisoihin - jos tuollaisia on.
![]()
eipä sulla ole hyvää naismakua. hyi ,tu4En tiedä onko usein niin näissä kisoissa, että vain yksi erottuu joukosta.
Hän myöskin näyttää kaikista ystävällisimmältä ja hymy vaikuttaa luonnolliselta.
Hän on varmasti kaunis myös ilman meikkiä sillä hänellä on symmetriset kasvot, sopivan kokoiset silmät, nenä ja huulet.
Jos nuo muut osallistujat olisivat hymyilleet aidosti, tai edes hymyilleet, olisivat he ehkä näyttäneet nätimmältä. Minusta suurin osa eivät olleet edes kauniita.
Minä en tykkää, että naisella on tatuointeja, niitä näytti olevan muutamalla!Mun mielestä tatuoinnit ei sovi missikisoihin lainkaan. Ehkä tatskat sopisi paremmin johonkin prätkämessuilla järjestettäviin prätkätyttökisoihin tai rokkityttökisoihin - jos tuollaisia on.
![]()
hevosilta ne näyttää, tai on koukkunenä tai jäniksen hampaat+ noi muut näytti jotenkin ''kylmiltä''.
Joku piti valita ja Inna on minusta osallistujista paras.eipä sulla ole hyvää naismakua. hyi ,tu4
ja KYLMILTÄ!hevosilta ne näyttää, tai on koukkunenä tai jäniksen hampaat
Ja ei unohdeta kuinka kylmiltä näyttävät!ja KYLMILTÄ!
ei kukaan. tai ehkä se joku latinoKuka oli sinun mielestä paras?
No niihän mä just sanoinJa ei unohdeta kuinka kylmiltä näyttävät!![]()
Ei sitä voi riittävästi korostaa!No niihän mä just sanoin![]()
En tiedä onko usein niin näissä kisoissa, että vain yksi erottuu joukosta.
![]()
+ noi muut näytti jotenkin ''kylmiltä''.
ja KYLMILTÄ!
Ja ei unohdeta kuinka kylmiltä näyttävät!![]()
No niihän mä just sanoin![]()
Ei sitä voi riittävästi korostaa!![]()