Täällä. Mulla oli ton pahimman huonovointisuuden aikana myös tämä pahimmillaan, mut tosi b herkästi tulee yhä nälkä. Esim yöt ei mene syömättä alkuunkaan, ja mä oon ihminen joka ei _ikinä_ oo harrastanut mitään yösyöntiä, ihan hyvin voinu ennen yöllä herätessä ignorata nälän. Mua turhauttaa tosi paljon tää jatkuva syöminen ja tänään ulkohousut jo kiristi eikä napit menny kii. Toki on turvotustaki ihan, mut silti...Onko kellä muulla nälkä koko ajan? Tuntuu että ihan sama mitä syö, niin _koko_ ajan on nälän tunne. Tänään ei ole oikeen missään vaiheessa ollut semmosta kylläistä oloa. Ku ei sitten tee mielikään oikein mitään niin vähän hankalaksi käy elo.
Etätyöt olisi kyllä nyt ihan täydellinen vaihtoehto nyt! Päikkärit auttaisi hyvin jaksamaan ja olisi jotenkin turvallisempi olo kotona vessan läheisyydessä En ole oksentanut (vielä) kertaakaan, mutta lähellä on käyty monesti harmi ettei ole mahdollisuutta tehdä töitä etänäTäällä kans väsyttää koko ajan. Olen tehnyt etänä töitä niin paljon kuin pystyn, että olen voinut ottaa päikkärit välillä.
Lisäksi kuvotus jatkuu entiseen malliin, eihän tässä ole kuin toinen raskauskuukausi vasta menossa. Tulen kyllä hulluksi jos kuukausi pitää vielä jaksaa tätä oloa
Täällä sama! Oon sellaisessa työssä, jossa lähestulkoon aina voin olla etänä, muutamia tapaamisia lukuunottamatta. Oonkin ahkerasti etäillyt. Tänään myös oli pakko ottaa päikkäritTäällä kans väsyttää koko ajan. Olen tehnyt etänä töitä niin paljon kuin pystyn, että olen voinut ottaa päikkärit välillä.
Lisäksi kuvotus jatkuu entiseen malliin, eihän tässä ole kuin toinen raskauskuukausi vasta menossa. Tulen kyllä hulluksi jos kuukausi pitää vielä jaksaa tätä oloa
Olisipa täälläkin. Varmasti jännittää aivan hulluna.. Onnea ultraan, toivotaan, että kaikki on hyvin .@Ofelia88 meen ensi viikon tiistaina. Täällä pääsee kunnallisen kautta varhaisultraan kaikki raskaanaolevat. Jännittää kyllä että mitä siellä näkyy vai näkyykö mitään.
Samoilla linjoilla. Yritän itse pärjätä oman immuniteettini, sinkin ja riittävän hyvän hygienian voimin.Mohan, kiitos huolenpidosta, mutta olen elänyt läpi sen ajan kun Calmette-rokotusta pidettiin hengenpelastajana ja yhtäkkiä se poistettiin aiheutettuaan enemmän vakavia haittoja kuin hyötyä, sikainfluenssarokotus-kriisit ja skandaalit, ”turvallisen” essuren ja kuinkas sitten kävikään (melkein otin sen), hpv-asia on ollut sydäntä lähellä kun itsellä nuoria tyttäriä, eikä talidomidi-kriisistäkään ole kovin pitkä aika, nämä vain pintaraapaisuna.. niin olen varsin tarkka mitä elimistööni millään tavalla menee raskausaikana. Myös sen verran luolamies-henkinen ja nykyään kriittinen mediaa ja eri tutkimuksia kohtaan, kun niitä on puoleen ja toiseen, etten suoraan purematta niele sitä mitä meille suositellaan, sillä suositusten motiiveja voi miettiä ja sitä, mikä on totuus *raapii foliohattuaan*
Mummoni tapasi sanoa, että jos muut hyppää kaivoon, niin hyppäätkö sinäkin?