On se lasten elokuvaksi ihan hyvä. Enemmän pidin siitä Netflixin PeikkojahdistaOliko hyvä? Katottiin vasta hiljan se eka.
On se lasten elokuvaksi ihan hyvä. Enemmän pidin siitä Netflixin PeikkojahdistaOliko hyvä? Katottiin vasta hiljan se eka.
En oo tuota peikkojahtia katsonutkaan.On se lasten elokuvaksi ihan hyvä. Enemmän pidin siitä Netflixin Peikkojahdista
Jaa-aMäkään en näe sitä enää! Miks se poistettiin?
Pistäs niille tämä mitä kalamies suosittelee. Se on dubattu suomeksi:En oo tuota peikkojahtia katsonutkaan.
Nyt katsellaan Frozenia, varmaan 500 kertaa On täs kyllä varmaan melkein vuosi mennyt kun viimeksi katsoivat, into vähän laantunut Tosin mä en oo kertaakaan katsonut tätä kokonaan, enkä nytkään kun tulin töistä niin nuo katselivat, liityin sit kahvikupin kera joukkoon
Ilonpilaaja poistatti senHäviskö se rättiksen ketju?
Mihin p o r u k k a a n?Ei tule, koska harmaiden mielipiteitä ei lasketa ja kirjautuneet tietää, että Aqela kuuluu porukkaan ja me pietään hänestä tiukasti kiinni ettei pääse karkuun
Tuo on ihan totta, eikä mitää keksimistä tarvi. Etkö ole kuullut et homeet erittävät mykotoksiineita?Sulla on kyllä loistava kyky keksiä toinen toistaan omituisempia selityksiä ja aasinsiltoja
Joo, vaikka nollapepsillä tulis välittömästiMigreeniä ei hankita.
onko siinä n---- s u l f a a t t i a?Somac
seSomac
joo, siivosin kasvihuoneen. Mies kantoi kasvusäit perunamaalle ja oli siinä muutakin hommaa: kastelukannulla huuhtelin vettä ikkunoille, kun oli tomaatinlehtiä liimautunut siihen kiinni. Nyt on aikaa valistaa - samasta asiasta ainaHuomaa, että pölö-Baula on herännyt, kun vanhoja ketjuja nousee kuin sieniä sateella
Olen kans nauttinut siitä ja huutelin outsenille, et teillä on piitkä matka, ei kannata nyt pysähtyä! Ainakin 5 parvea ehdin nähdä. Ovatko ne odottaneet uudenkuun aikaa, et näkis paremmin tähdet?Lunta tulvillaan on raikas talvisää!
En kestä!!!!!!!
Taidat olla ainoa.Onko ketjussa muita alle 40v?
En oo yhtään utelias paitsi aina ja koko ajan.
Ajatella, mun kuopuksiakoOnko ketjussa muita alle 40v?
En oo yhtään utelias paitsi aina ja koko ajan.
Kun tultiin maalta niin niitä oli parvina pelloilla oottelemassa lähtöä.Olen kans nauttinut siitä ja huutelin outsenille, et teillä on piitkä matka, ei kannata nyt pysähtyä! Ainakin 5 parvea ehdin nähdä. Ovatko ne odottaneet uudenkuun aikaa, et näkis paremmin tähdet?
Tais Rättis poistaa sen ihan itse.Mulla ei ollut mitään syytä ilmoittaa rättiksen ketjusta. Rättiksen viesti ei ollut asiaton. Ketjussa oli monta asiallista viestiä. Mutta hyvä se on syyttää mua kun kehtasin laittaa mustana ketjuun viestin toimitukselle.
Kerran näin 68 joutsenta yhtaikaa ja kuvasinkin niitä, mut arvaahan sen, miten ne onnistuuKun tultiin maalta niin niitä oli parvina pelloilla oottelemassa lähtöä.