Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
On se lasten elokuvaksi ihan hyvä. Enemmän pidin siitä Netflixin Peikkojahdista :D
En oo tuota peikkojahtia katsonutkaan.
Nyt katsellaan Frozenia, varmaan 500 kertaa:ROFLMAO: On täs kyllä varmaan melkein vuosi mennyt kun viimeksi katsoivat, into vähän laantunut:D Tosin mä en oo kertaakaan katsonut tätä kokonaan, enkä nytkään kun tulin töistä niin nuo katselivat, liityin sit kahvikupin kera joukkoon:)

En oo tuota peikkojahtia katsonutkaan.
Nyt katsellaan Frozenia, varmaan 500 kertaa:ROFLMAO: On täs kyllä varmaan melkein vuosi mennyt kun viimeksi katsoivat, into vähän laantunut:D Tosin mä en oo kertaakaan katsonut tätä kokonaan, enkä nytkään kun tulin töistä niin nuo katselivat, liityin sit kahvikupin kera joukkoon:)
Pistäs niille tämä mitä kalamies suosittelee. Se on dubattu suomeksi:

https://youtu.be/J2oNgZlbSKI

• Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Musta on todella typerää ja ärsyttävää se että jos täällä kerrotaan vaikka tuhmia vitsejä niin ketjuun tulee Akeila sanomaan että - minusta näissä ei ole mitään hauskaa, ilmoitan viestinne poistoon. Ja pilaa koko jutun.

Jos on paha päivä niin eikä huumorin taju riitä niin miksi pitää pilata muidenkin päivä?

Ai mikä Rättiksen ketju?
Se sanontoja? En usko, että Aqela on sitä poistattanut, miks ihmeessä oliso_O ja mitä tuhmiin vitseihin tulee niin höpöhöpö...hän ymmärtää ne oikein hyvin.
Monet kerrat on nauranut niille muiden kanssa.:D

• Tykkää
Reactions: Aqela
Aqela
Mulla ei ollut mitään syytä ilmoittaa rättiksen ketjusta. Rättiksen viesti ei ollut asiaton. Ketjussa oli monta asiallista viestiä. Mutta hyvä se on syyttää mua kun kehtasin laittaa mustana ketjuun viestin toimitukselle. (y)

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä