JooSiis syöt vain sieniä ja sipulia?
JooSiis syöt vain sieniä ja sipulia?
Eikun ripaus suolaaKukkosoosia sekaan vaan
Siis syöt vain sieniä ja sipulia?
Ei ole migreeni. Tunnistan migreenin. Pitänee ottaa 2kpl 600mg buranaa.Mutta jos ei ole. Puhui vaan päänsärystä
Ja mustapippuria ja kukkosoosiiEikun ripaus suolaa
Mustapippiriä vois kyllä laittaa myösJa mustapippuria ja kukkosoosii
Ja kukkosoosii vielä, niin KalaMies on tyytyväinenMustapippiriä vois kyllä laittaa myös
Sut on helppo pitää tyytyväisensä.Ja kukkosoosii vielä, niin KalaMies on tyytyväinen
Tie KalaMiehen sydämeen käy vatsan kautta. Tai vähän alempaa...Sut on helppo pitää tyytyväisensä.
Harmi että ei toimi kaikkiin miehiin.Tie KalaMiehen sydämeen käy vatsan kautta. Tai vähän alempaa...
Joo tee niin. Äläkä puutu aina joka asiaan.Tämä on julkinen foorumi. Lähetä ne typerät viestit privana.
Kuka se asiaton oikein on?Yksi asia vielä.
Toimitus päättää mitkä viestit poistetaan. Toimitus ei ole poistanut kaikkia asiattomia viestejä mitkä olen ilmoittanut.
eipä kannata hankkia sellaista.Jos on alkava migreenikohtaus niin kyllä tarvitsee
Mikä on vatsansuojalääke?Kipua oli myös eilen. Otin eilen buranaa. Mutta sen kanssa pitää ottaa vatsasuojalääke. Hieronta pahentaa kipua. Se on todettu aikaisemmin. Silloin voi hieroa kun ei ole kipuja. Join kahvia.
Jos siinä sun naamarissa on homettaVarmaan liiallisesta nukkumisesta.
Kai sä poltit sun auton sen jälkeen?Jos siinä sun naamarissa on hometta
Mulla tuli 12 vuotta sitten pääkipu yhdessä autossa ja se loppui aina kun kyytikin. Ja päätinpä siivota sen perusteellisesti, vaikkei se un ollutkaan. Ja siellähän tuo oli: homerihmasto takapenkin alla
Varmaan oli mehupurkki vlunut sinne penkin alle - ei siinä muuta tarvi.
eiku ei se ollut mun. Pesin puhtaaksi tietysti, kaikki luutulla pois kunnolla. Eipä tullut enää pääkipua sen jälkeen.Kai sä poltit sun auton sen jälkeen?
Sulla on kyllä loistava kyky keksiä toinen toistaan omituisempia selityksiä ja aasinsiltojaJos siinä sun naamarissa on hometta
Mulla tuli 12 vuotta sitten pääkipu yhdessä autossa ja se loppui aina kun kyytikin. Ja päätinpä siivota sen perusteellisesti, vaikkei se un ollutkaan. Ja siellähän tuo oli: homerihmasto takapenkin alla
Varmaan oli mehupurkki vlunut sinne penkin alle - ei siinä muuta tarvi.
SomacMikä on vatsansuojalääke?
Migreeniä ei hankita.eipä kannata hankkia sellaista.