vierailija
Ota särkylääkettä ja lepääVarmaan liiallisesta nukkumisesta.
Ota särkylääkettä ja lepääVarmaan liiallisesta nukkumisesta.
Sulta tulee kohta tuhnuVoi ei Onko niskat jumissa? Tai flunssaa tulossa?
Maapähkinävoileipää ja kahvia
Olin ihan unohtanut miten hyvää maapähkinävoi on
Kahvia ei nyt kyllä voi kehua
Rupatellakseni. Aika moni täällä kertoilee mitä touhuilee/aikoo touhuta
Höh, mälsääHuomenta, järkky päänsärky.
Perunoita, silliä ja jotakin lisäksi.Mitähän sitä söis tänään...tekis mieli minestronekeittoa, mutta sitten taas ei tee mieli ja toisaalta taas tekis mieli piiiitkästä aikaa keitettyjä perunoita ja suolasilliä
Salaattia vois tehdä myösPerunoita, silliä ja jotakin lisäksi.
Mene sinä lepäämään sänkyyn peiton alle hetkeksi. Palstan tuijotus pahentaa pääkipuaPerunoita, silliä ja jotakin lisäksi.
Mitähän sitä söis tänään...tekis mieli minestronekeittoa, mutta sitten taas ei tee mieli ja toisaalta taas tekis mieli piiiitkästä aikaa keitettyjä perunoita ja suolasilliä
No nii, nyt mun tekee mieli taas minestronekeittoaTulee muuten ihan sairaan hyvää minestronea, kun läjäyttää kattilaan pussillisen keittojuureksia ja kunnon lorauksen oliiviöljyä, "kuullottaa" juureksia tovin ja kaataa sekaan purkillisen tomaattimurskaa, valkosipulia, lorauksen viinietikkaa, ripauksen sokeria, vähän suolaa ja antaa sen kiehua hissuksiin pari tuntia.
Sit voi lisäillä lihaa, papuja, makaronia tai mitä haluaa ja toki myös vettä ettei jää keiton sijaan mössöksi.
Tule ros tekemään tuota mulle, mä en jaksa.Tulee muuten ihan sairaan hyvää minestronea, kun läjäyttää kattilaan pussillisen keittojuureksia ja kunnon lorauksen oliiviöljyä, "kuullottaa" juureksia tovin ja kaataa sekaan purkillisen tomaattimurskaa, valkosipulia, lorauksen viinietikkaa, ripauksen sokeria, vähän suolaa ja antaa sen kiehua hissuksiin pari tuntia.
Sit voi lisäillä lihaa, papuja, makaronia tai mitä haluaa ja toki myös vettä ettei jää keiton sijaan mössöksi.
Tarvitset kahvia, buranaa 800mg ja 1g panodiiliä ja hartiahierontaa. Se voisi auttaaNyt näyttää siltä että on parempi mennä tekemään jotakin muuta.
Lepäämään tai vatkaamaan häpyhuuliaNyt näyttää siltä että on parempi mennä tekemään jotakin muuta.
+ oikein kunnon panoTarvitset kahvia, buranaa 800mg ja 1g panodiiliä ja hartiahierontaa. Se voisi auttaa
No ei päänsärkyyn tuollaisia norsun annoksia tarvitseTarvitset kahvia, buranaa 800mg ja 1g panodiiliä ja hartiahierontaa. Se voisi auttaa
Jos on alkava migreenikohtaus niin kyllä tarvitseeNo ei päänsärkyyn tuollaisia norsun annoksia tarvitse
Kipua oli myös eilen. Otin eilen buranaa. Mutta sen kanssa pitää ottaa vatsasuojalääke. Hieronta pahentaa kipua. Se on todettu aikaisemmin. Silloin voi hieroa kun ei ole kipuja. Join kahvia.Tarvitset kahvia, buranaa 800mg ja 1g panodiiliä ja hartiahierontaa. Se voisi auttaa
Pieni annos ei auta mulla.No ei päänsärkyyn tuollaisia norsun annoksia tarvitse
Ei auttanut. Maatessa kipu yltyy. Käsityöstä ei ollut apua.Lepäämään tai vatkaamaan häpyhuulia
Siis syöt vain sieniä ja sipulia?Teen kompromissin ja paistan herkkusieniä + sipulia öljyssä...
Mutta jos ei ole. Puhui vaan päänsärystäJos on alkava migreenikohtaus niin kyllä tarvitsee
Kukkosoosia sekaan vaanTeen kompromissin ja paistan herkkusieniä + sipulia öljyssä...