Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Mitähän sitä söis tänään...tekis mieli minestronekeittoa, mutta sitten taas ei tee mieli ja toisaalta taas tekis mieli piiiitkästä aikaa keitettyjä perunoita ja suolasilliä:coffee::coffee:

Tulee muuten ihan sairaan hyvää minestronea, kun läjäyttää kattilaan pussillisen keittojuureksia ja kunnon lorauksen oliiviöljyä, "kuullottaa" juureksia tovin ja kaataa sekaan purkillisen tomaattimurskaa, valkosipulia, lorauksen viinietikkaa, ripauksen sokeria, vähän suolaa ja antaa sen kiehua hissuksiin pari tuntia.

Sit voi lisäillä lihaa, papuja, makaronia tai mitä haluaa ja toki myös vettä ettei jää keiton sijaan mössöksi.

Tulee muuten ihan sairaan hyvää minestronea, kun läjäyttää kattilaan pussillisen keittojuureksia ja kunnon lorauksen oliiviöljyä, "kuullottaa" juureksia tovin ja kaataa sekaan purkillisen tomaattimurskaa, valkosipulia, lorauksen viinietikkaa, ripauksen sokeria, vähän suolaa ja antaa sen kiehua hissuksiin pari tuntia.

Sit voi lisäillä lihaa, papuja, makaronia tai mitä haluaa ja toki myös vettä ettei jää keiton sijaan mössöksi.
No nii, nyt mun tekee mieli taas minestronekeittoa:X3:

vierailija

Tule ros tekemään tuota mulle, mä en jaksa.

Yhteistyössä